خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع): تأییدات حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در حکم انتصابشان بعنوان نماینده ی ولی فقیه، تنها شخصیتی است که شایسته ی جایگاه امامت نماز جمعه مرکز استان. خراسان جنوبی در این موقعیت است .
کد خبر: ۸۹۰۷۰۴۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام نوفرستی نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) در یادداشتی به کمپین "همراه با عبادی تا نمازجمعه" نوشت:

خدایا تو یاور ما باش ، این باور قلبی ماست ، وهر روز بر این باور وعقیده افزوده می شود ، آیت الله عبادی این ذریه فاطمه(سلام الله علیها) به واسطه جایگاه علمی ومعرفتی ، پاکی باطن ، بصیرت انقلابی ، شجاعت ودرایت وسایر صفات برجسته، وتأییدات حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در حکم انتصابشان بعنوان نماینده ی ولی فقیه، تنها شخصیتی است که شایسته ی جایگاه امامت نماز جمعه مرکز استان. خراسان جنوبی در این موقعیت است .

خاضعانه از محضر امام ومقتدایمان امام خامنه ای درخواست می کنیم با انتصاب ایشان برای این منصب شاهد حفظ وحدت وانسجام هرچه بیشتر مردم مؤمن و ولایتمدار این استان باشیم .

مولای ما ، امام عصر(عجل الله تعالی فرجه) ،شما ناظر بر احوالات ما هستید، توشاهدباش ویاری مان کن ، چرا که در این امر جز نیت الهی و دغدغه دین و انقلاب ، نداشته ونداریم وتاکنون هم هر پیشرفتی دراین زمینه بوده است، مدیون الطاف شما بوده وهستیم . ازشما مردم شریف استان با هر سلیقه و جریانی ، برای خدا و پیشرفت دین وانقلاب ، دعا کنید و از ولی امرمان بخواهیم ، تا این مشکل با تدابیر حکیمانه شان حل نمایند .

والعاقبة للمتقین . کوچکترین شاگرد مکتب امام صادق(علیه السلام) غلامحسین نوفرستی

ارسال نظرات
پر بیننده ها