مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر:

اردوهای جهادی بهترین عرصه برای تربیت مدیران انقلابی آینده است+ تصاویر

رضا آبشیرینی در جمع دانشجویان جهادگر بسیجی اظهار داشت: اردوهای جهادی نعمتی بزرگ و فرصتی مغتنم برای خوسازی و کسب رضایت خداوند باری تعالی و بهترین عرصه برای تربیت مدیران انقلابی آینده است.
کد خبر: ۸۹۰۷۰۴۱
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر با حضور در روستای محروم بادمزار شهرستان دشتی محل استقرار قرارگاه جهادی شهید مدافع حرم محسن حججی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور شهر خورموج، از فعالیت های این گروه بازدید و در پایان از تلاشگران عرصه جهاد علمی و عمرانی تقدیر کرد.

رضا آبشیرینی در جمع دانشجویان بسیجی اظهار داشت: اردوهای جهادی نعمتی بزرگ  و فرصتی برای خوسازی و کسب رضایت خداوند باری تعالی و بهترین عرصه برای تربیت مدیران انقلابی آینده است.

 وی ادامه داد: جهادگران دانشجو باید از این فرصت در جهت تقویت ارزش های اخلاقی، قناعت و دوری از رذایل اخلاقی مثل تکبر، غرور و اسراف کمال بهره را ببرند.

آبشیرینی بیان کرد: اردوهای جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار فرصت کسب تجربه های گوناگون، توانمند سازی سرمایه های انسانی، کار تشکیلاتی و اعتلای روحیه جهادی و انقلابی را برای جهادگران فراهم می سازد.

وی اضافه کرد: دانشجویان بسیجی در این روستاها به گونه ای عمل کنند که باعث امیدواری مردم به نظام و انقلاب شوند و مردم ثمره های شجره طیبه بسیج را در این اردوها لمس می کنند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر خاطرنشان کرد: مشکلات و معضلات عدیده روستاهای محروم و کم برخوردار فراوان است و قرار هم نیست که تنها با اردوهای جهادی مرتفع شود ولی قطعا همه آنها با رویکرد جهادی و انقلابی قابل حل است.

گفتنی است قرارگاه جهادی شهید مدافع حرم محسن حججی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور شهر خورموج به مدت 10 روز در روستای محروم بادمزار دشتی به فعالیت های عمرانی، فرهنگی و آموزشی می پردازند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات