اکبر مزارعی اظهار کرد: سازندگی و خدمت رسانی دانشجویان تبلور تفکر ناب بسیجی آنها است و حضور دانشجویان جهادگر بسیجی در مناطق محروم و کم برخوردار موجب تقویت روحیه از خودگذشتگی و اخلاص در بین مردم و مسئولین می شود.
کد خبر: ۸۹۰۷۰۳۹
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

اکبر مزارعی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر در دیدار با گروه جهادی افسران ولایت در روستاهای محروم دشتستان، هدف گروه های جهادی را خدمت رسانی به مناطق محروم و دور افتاده كه از منابع آموزشی و رفاهی كمتری برخوردار هستند عنوان نمود و اظهار داشت: حضور دانشجویان در قالب گروه های جهادی می تواند فرصتی برای احیای ارزش های والای جهادی، فرهنگی و ایجاد شور و نشاط در جوانان از طریق انجام فعالیت های خداپسندانه باشد.

وی افزود: سازندگی و خدمت رسانی دانشجویان تبلور تفکر ناب بسیجی آنها است  و حضور دانشجویان جهادگر بسیجی در مناطق محروم و کم برخوردار موجب تقویت روحیه از خودگذشتگی و اخلاص در بین مردم و مسئولین می شود.

مزارعی با اشاره به اینکه سازندگی واقعی را باید از خود شروع کرد، بیان داشت: خداوند بزرگ در قرآن کریم می فرماید کسی که یک عمل صالح انجام دهد قبل از این که برای دیگران باشد برای خودش خیر فرستاده است و قطعا لحظه لحظه حضور در گروه های جهادی نزد خدا بی جواب نخواهد ماند.

وی تصریح کرد: اگر دانشجویان امروز نتوانند خود را بسازند قطعا نخواهند توانست در آینده خانواده و اجتماع پیرامونی خود را بسازند لذا این اردوهای جهادی مصداق کاملی برای جهاد اکبر بوده و اولین برکت آن، سازندگی خود انسان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر عنوان کرد: فرصت حضور در اردوهای جهادی و کمک به ساخت مسجد، مدرسه و افراد بی بضاعت، فرصتی مغتنم و ارزشمندی برای خدمت‌رسانی توام با بصیرت است و شایسته است دانشجویان بسیجی فعال و بانشاط، در کنار توجه به خودسازی و تحصیل علم، قدر این فرصت های طلایی را بیشتر بدانند.

اکبر مزارعی گفت: آنچه برای ما در اردوهای جهادی مهم تلقی می شود این است که در مرحله اول خود جهادی بمانیم و جهادی کار کنیم و همچنین بر محیط پیرامون خودمان نیز تاثیرگذار باشیم و در این اردوهای جهادی مردم را نیز با خود همراه کنیم.

وی در پایان ضمن تشکر از فعالیت های گروه های جهادی خاطرنشان کرد: لازمه اردوهای جهادی این است که بتوانیم فرهنگ اردوهای جهادی را در بین مردم گسترش دهیم و به حمدالله دانشجویان جهادگر با عمل خود در نقاط کور و کم برخوردار موجب شوق و اشتیاق و همراهی بیشتر مردم نسبت به انقلاب و آرمان‌های والای آن شده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات