رییس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان ازبرتری مدیروآحاد کارکنان بسیج فرهنگیان استان همدان از سایرسازمان های اقشاربسیج در جشنوار مالک اشتر سال 95 در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۷۰۳۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج، مرتضی سیاهوشی از برتری ازبرتری مدیروآحاد کارکنان سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان و همچنین رییس و اعضای شورای قشر سازمان بسیج فرهنگیان در جشنواره مالک اشتر سال 95 سازمان  های اقشاری بسیج خبر داد و گفت: از جمله مواردی که باعث شده است این قشر در این جشنواره به رتبه برتر دست پیدا کندمی توان به عوامل ،تعامل و ارتباط خوب با ادارات،سازمان ها و نهاد های فرهنگی در جهت کیفیت بخشی و تاثیر گزاری بیشتر، توجه به دستورالعمل ها و بخشنامه های ارسالی از طرف مراجع،مربوطه، و اجرای کامل آن ها  بوده است.

در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا، بر اساس ارزیابی های انجام شده مبتنی بر فرایند اشراف فرماندهی سپاه انصارالحسین(علیه السلام) استان همدان  در وضعیت و عملکرد سال 95 سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان مفتخر به کسب عنوان قشربرتر درهفتمین جشنواره مالک اشتر سپاه استان گردید.

وی برگزاری جلسات منظم و اجرای مصوبات آن تا حصول نتیجه ،ثبت و ضبط کلیه مذاکرات، جلسات شورا و تهیه و تنظیم صورت جلسه و اعلام مراکز ذیربط بوده است افزود: بهره گیری از توانمندی های صاحب نظران و فرهیختگان بویژه فرهنگیان پیشکسوت و متعهد با ارتقای سطح کیفی برنامه های سازمان،  دارا بودن روحیه جهادی ،تعامل پذیری اعضا ،برپایی نشست ها با اهداف تبادل آراء و فکار، خدمات رسانی مناسب به اعضا ء نیز از مواردی بود که موجب این برتری را فراهم آورد.

سیاهوشی در ادامه خاطر نشان کرد: توجه به مقوله تهاجم فرهنگی و حفظ و حراست از ارزش های انقلاب اسلامی در تنظیم برنامه های سالانه و همگام سازی آن با نیاز های جامعه ،ایجاد فضای همدلی ،صمیمیت و امید نشاط  موارد دیگری بود که این برتری را در کشور ایجاد کرد. رییس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان افزود : امید آن داریم که در پرتوی عنایات الهی و اهل بیت (ع) و توجه به کلام نورانی  مقام معظم رهبری بتوانیم به دور از هیاهوی رسانه ای و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به اهداف عالیه اسلامی نایل شویم.

ارسال نظرات