جانشین ستاد تخصصی بسیج راهبردی در سپاه بیت المقدس نیز بسیج را نیروی ارزشی خواند و افزود: بسیج نباید مورد بی مهری از سوی مسئولین ومردم قرار گیرد.
کد خبر: ۸۹۰۶۹۹۱
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱




به گراش خبرگزاری بسیج از کردستان، اولین اجلاس مجمع بسیج شهرستان سقز با حضور مسئولین و مدیران ادارات، فرماندهان نظامی وانتظامی شهرستانی در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه سقز برگزار شد.

در این اجلاس سرهنگ سعید قربانی نایب رئیس اول مجمع بسیج شهرستان سقز ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین حاضر در مجمع به تشریح برنامه و اجرای آن در دو بخش دعوت از مجمع بسیج و نتخابات هیئت رئیسه بسیج شهرستان پرداخت.

قربانی هدف از اجرای مجمع را در قالب کارگرو‌های تخصصی (هئیت اندیشه ورزی) را بررسی مسائل روز و حل مشکلات در سطح شهرستان دانست.

ذر ادامه وحید صوفی‌محمودی رئیس مجمع بسیج اقشار شهرستان سقز گفت: این مجمع همواره در راستای منویات رهبری و اهداف مقدس نظام اسلامی حرکت کرده است.

صوفی محمودی افزود: بسیج به عنوان یک نیروی مخلص و بدون چشم‌داشت مادی در تمام عرصه‌ها حضور داشته و متاسفانه همواره مورد بی‌مهری بعضی به ظاهر دوستان نیز قرار گرفته است.

صوفی محمودی؛ در پایان گزارشی از عملکرد مجمع در دو سال گذشته و برنامه‌های آینده ارائه و گزارشات تکمیلی توسط خواهر شهین رمضانی رئیس کارگروه خانواده وپیمان یاریان مسئول بسیج دانشجویی در این مجمع ارائه شد.

سرهنگ رمضان بهزادی جانشین ستاد تخصصی بسیج راهبردی در سپاه بیت المقدس نیز بسیج را نیروی ارزشی خواند و افزود: بسیج نباید مورد بی مهری از سوی مسئولین ومردم قرار گیرد.

بهزادی تشریح کرد: بسیج با دلیری‌های خود در دوران دفاع مقدس و با قرار گرفتن در تنگناها، مشکلات، آسیب‌های نظام، تحمل کردن سختی‌ها و یاری رساندن به نظام در بزنگاه‌ها باید مورد حمایت واهمیت ویژه قرار گیرد.

وی افزود:بسیج از همین مردم وبطن جامعه هست، بسیج ستون‌های این جامعه ومشکلات نظام بردوش آنان است و عامل پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

بهزادی با تاکید بر سه اصل تصریح کرد: یک اینکه بسیج در مجامع و ساختار‌ها باید کاری را انجام دهد که برای دشمنان دردناک و رقت آمیز باشد. دوم: بصیرت افزایی نسبت به مکان وزمان ودشمن شناسی در بزنگاه‌ها چنان تصمیم بگیرد که خداوند متعال وولی امر مسملین از آنان راضی باشد. سوم: مجمع باید ((أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ))، ونتیجه آن خدمت رسانی به مردم در عرصه‌های فرهنگی، علمی، سیاسی و... باشد

در پایان این مجمع اهدای لوح تفدیر و انتخابات، هیئت رئیسه مجمع بسیج شهرستان د. رحضور جانشین ستاد تخصصی بسیج راهبردی ومسئولین شهرستانی برگزار شد.

در نهایت این انتخابات دکتر وحید صوفی محمودی بعنوان رئیس؛ سعید قربانی نائب رئیس اول، علی عرفان حسنلو نائب رئیس دوم، شهین رمضانی بازرس اول، سعید ایزاد خواه بازرس دوم و ابراهیم ستاری بعنوان عضوعلی البدل انتخاب شدند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات