خبرهای داغ:
سه نماهنگ و دو اثر پویانمایی برتر در نخستین جشنواره بین المللی فیلم و عکس «مسیر عشق» برگزیده می شود.
کد خبر: ۸۹۰۶۹۶۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، «مسیر عشق»، هیات داوران بخش نماهنگ و پویانمایی از میان آثار رسیده در این دو بخش به سه اثر در بخش نماهنگ و پنج اثر در بخش پویانمایی جوایزی اهدا خواهند کرد.

تندیس جشنواره و لوح افتخار به همراه هدیه نقدی به بهترین نماهنگ، لوح افتخار به همراه هدیه نقدی به نماهنگ برگزیده دوم و لوح افتخار به همراه هدیه نقدی به نماهنگ برگزیده سوم جوایز این بخش را شامل می شوند.

همچنین جوایز بخش پویانمایی، تندیس جشنواره و لوح افتخار به همراه هدیه نقدی به بهترین اثر پویانمایی بلند، تندیس جشنواره و لوح افتخار به همراه هدیه نقدی به بهترین دستاورد هنری در آثار پویانمایی کوتاه و بلند و تندیس جشنواره و لوح افتخار به همراه هدیه نقدی به بهترین اثر پویانمایی کوتاه، لوح افتخار به همراه هدیه نقدی به برگزیده دوم پویانمایی کوتاه و لوح افتخار به همراه هدیه نقدی به برگزیده سوم پویانمایی کوتاه است.

تشخیص اهدای جایزه به کارگردان و یا تهیه کننده آثار برگزیده در بخش های کوتاه داستانی، مستند بلند نیمه بلند و کوتاه، نماهنگ و پویانمایی بر عهده هیات داوران است.

آثار منتخب براساس محورهایی همچون حضور ادیان و دیگر مذاهب در راهپیمایی اربعین، تاثیر راهپیمایی اربعین بر سلامت روانی جامعه جهانی، نقش تربیتی راهپیمایی اربعین بر محیط خانواده و فرزندان، ترویج فرهنگ ایثار و فروتنی در خدمت به زائرین اهل بیت(ع)، راهپیمایی اربعین از نگاه تاریخی، نهادینه سازی صحیح راهپیمایی اربعین به دور از هر گونه خرافه و انحرافات احتمالی، حضور زنان و کودکان در راهپیمایی اربعین با الگوپذیری از شخصیت حضرت زینب(س)، اهمیت راهپیمایی اربعین در مسیر انتظار و تحقق جامعه جهانی مهدوی، راهپیمایی اربعین و هراس استکبار جهانی و گروههای تروریستی، ضرورت شناخت افکار عمومی از فلسفه وجودی راهپیمایی اربعین، معرفی ابعاد مختلف شخصیت امام حسین(ع) و صحابه ایشان، بررسی تاریخی وقوع حماسه عاشورا، حج و قیام امام حسین(ع)، نماز و قیام امام حسین(ع)، الگوسازی و ارائه سبک زندگی صحیح از زندگی امام حسین(ع) و صحابه ایشان، امر به معروف و نهی از منکر در قیام امام حسین(ع)، نقش مدافعان حرم مطهر اهل بیت(ع) در حفظ فرهنگ اسلامی مورد ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت.

علاقمندان برای شرکت در جشنواره میتوانند به سایت جشنواره به نشانیwww. Masireeshgh.comمراجعه و طبق مقررات مندرج در فراخوان، اثر خود را ارسال و یا ارائه نمایند.

نخستین جشنواره بین المللی فیلم و عکس«مسیر عشق» با محوریت راهپیمایی اربعین حسینی در عراق و ایام شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در ایران از یکم تا پنجم آبان برای نخستین بار به صورت همزمان در شهرهای مقدس مشهد و کربلا برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها