مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

مؤسسه کشت و صنعت مصباح حسینیه اعظم در بخش‌ دامداری و کشاورزی در میان کشورهای برتر دنیا قرار دارد

خوشبختانه با فعالیت‌های صورت گرفته مؤسسه کشت و صنعت مصباح حسینیه اعظم زنجان در بخش‌های دامداری و کشاورزی به ویژه پرورش گوسفندان چندقلوزا در میان کشورهای برتر دنیا قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۹۰۶۹۴۳
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان در بازدید از حسینیه اعظم زنجان گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به عنوان متولی امور موقوفات اقدامات متعددی را در استان انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام جعفر جنتی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مورد توجه و مهم توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان احیا، توسعه و بهره‌وری بیشتر موقوفات است، بیان کرد: خوشبختانه طی سنوات گذشته فعالیت اوقاف در این زمینه مطلوب بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه امسال نیز با توجه به ظرفیت موقوفات از آنها بهره لازم به عمل خواهد آمد، تصریح کرد: در این زمینه نیز برنامه‌ریزی‌های مدون انجام شده است.

جنتی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های حسینیه اعظم زنجان بیان کرد: دارالشفاء، صندوق قرض‌الحسنه،کتابخانه سیدالشهداء (ع) و همچنین مؤسسه کشت و صنعت مصباح حسینیه اعظم زنجان هر کدام ظرفیتی برای حسینیه اعظم زنجان محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به ظرفیت موسسه کشت و صنعت مصباح حسینیه اعظم زنجان گفت: در مجموعه حسینیه اعظم دقیقاً طبق فرمایش  مقام معظم رهبری در باب بهره‌وری موقوفات به خوبی عمل شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: در بحث اقتصاد مقاومتی که مکرراً مورد تاکید مقام معظم رهبری است، مؤسسه کشت و صنعت مصباح گام‌های بزرگی در این مسیر برداشته است که امیدواریم در آینده شاهد شکوفایی بیش از پیش این پیشرفت‌ها در حسینیه اعظم باشیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با فعالیت‌های صورت گرفته مؤسسه کشت و صنعت مصباح حسینیه اعظم زنجان در بخش‌های دامداری و کشاورزی به ویژه پرورش گوسفندان چندقلوزا در میان کشورهای برتر دنیا قرار گرفته است.

جنتی در ادامه با اشاره به مراسم عزاداری هشتم محرم که از حسینیه اعظم زنجان به سمت امامزاده سید ابراهیم (ع) انجام می‌شود، بیان کرد: این حرکت عظیم در سوگواری سرور و سالار شهیدان نماد استان زنجان در ارادت به امام حسین (ع) و یاران ایشان است.

ارسال نظرات