فریب خوردگان در سوریه و عراق برای دفاع از چیزی آمده اند که دشمنان اسلام آن را به وجود آورده اند و مدافعان حرم برای دفاع از اسلام و خدا و رسولش می جنگند.
کد خبر: ۸۹۰۶۸۵۳
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛حجت الاسلام والمسلمین صفایی حائری امام جمعه شهرستان بندرخمیر در مراسمی که برای بزرگداشت شهید مدافع حرم محسن حججی برگزار شده بود گفت: داعش زائیده و مولود آمریکاست و خودشان نیز معترفند.

وی افزود: فریب خوردگان در سوریه و عراق برای دفاع از چیزی آمده اند که دشمنان اسلام آن را به وجود آورده اند و مدافعان حرم برای دفاع از اسلام و خدا و رسولش می جنگند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی حایری با اشاره به شهادت دلخراش شهید مدافع حرم محسن حججی بیان کرد: بیاید دید چه خصوصیتی در شهید محسن جججی بود که موجی از احساسات و توجه عموم اقشار جامعه را به خود جلب کرد.

وی با بیان اینکه گروه های تکفیری و افراطی جنایات بیشماری را به پیکر اسلام وارد کرده اند افزود: همه می دانیم که اینان دشمنی دیرینه با شیعیان دارند ، البته آنها مسلمان نیستند و دلیلش این است که خود عزیزان اهل سنت نیز آنها را قبول نداند، آنها بویی از اسلام نبرده اند که نام آنها را مسلمان بگذاریم.

امام جمعه شهرستان بندرخمیر در ادامه افزود: شهید حججی زندگی اش با سعادت و مرگش نیز با سعادت بود و تنها روسیاهی آن برای تکفیری ها می ماند؛ وقتی کسی مدافع حرم می شود تمام این وقایع را دیده است و آمادگی تمام این بلایا را دارند.

گفتنی است بعد از سخنرانی امام جمعه برای شادی روح آن شهید بزرگوار محفل زیارات عاشورا برپا شد.

منبع:هرمز

ارسال نظرات