بدلیل جلوگیری از بذل تبریک‌ها و هدایای بی‌مورد صورت گرفت؛

تقدیر بسیج دانشجویی دانشگاه شریف از «کرباسیان»/ تشکر از اقدام مشابه «جهرمی»

بسیج دانشجویی دانشگاه شریف در نامه‌ای به مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و امور دارایی بیان داشت: دستور اخیر جنابعالی به همه بخش‌های تحت امر مبنی بر «ارائه پیشنهادها و نقدهای اصولی» به جای بذل تبریک‌ها و هدایای بی‌مورد به مناسبت شروع وزارتتان شایسته تقدیر است.
کد خبر: ۸۹۰۶۸۲۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ بسیج دانشجویی دانشگاه شریف در نامه‌ای به مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و امور دارایی بیان داشت: دستور اخیر جنابعالی به همه بخش‌های تحت امر مبنی بر «ارایه پیشنهادها و نقدهای اصولی» به جای بذل تبریک‌ها و هدایای بی‌مورد بمناسبت شروع وزارتتان که به گفته شما در راستای عمل به اهداف اقتصاد مقاومتی بوده شایسته تقدیر است.

در ابتدای این نامه آمده است: دستور اخیر جنابعالی به همه بخش‌های تحت امر مبنی بر «ارایه پیشنهادها و نقدهای اصولی» به جای بذل تبریک‌ها و هدایای بی‌مورد بمناسبت شروع وزارتتان که به گفته شما در راستای عمل به اهداف اقتصاد مقاومتی بوده شایسته تقدیر است. ما دانشجویان بسیجی از این اقدام شما حمایت کرده و آرزومندیم در عمل به اهداف اقتصاد مقاومتی و تبدیل سیاست های کلی آن به رویه‌ها و سیاست های اجرایی و اقدامات اصلاحی موفق باشید.

همچنین در ادامه این نامه تصیرح شد: شایسته است همه وزرای دولت و وکلای مجلس چنین مشی‌ای را هم در گفتار و هم در عمل پیش گیرند. ضمنا همانگونه که مقام معظم رهبری به آقای رئیس جمهور اطمینان دادند که دولت در مقابله با استکبار مستظهر به حمایت مردم است بدانید ملت ایران در مبارزه دولت با استکبار داخلی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی یعنی اصلاح نظام‌های بانکی، مالیاتی، گمرکی، یارانه ای، بیمه ، اداری و کلیه ساختارهای فسادزا نیز پشتیبان دولت است هرچند نیاز به جراحی های سخت اقتصادی و تحمل سختی هایی از جانب مردم داشته باشد. در آخر از جناب آقای جهرمی وزیر ارتباطات که اقدام مشابهی انجام دادند نیز سپاس گزاری می‌کنیم.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات