از ۲ پروژه آبفا کردستان در هفته دولت بهره برداری شد

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان از افتتاح چند پروژه و آغاز عملیات یک پروژه دیگر در هفته دولت امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۶۸۱۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمدحسین محمدی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح در حوزه طرح‌های آبرسانی مربوط به شهر‌های مریوان و کانی دینار است.

وی افزود: طرح آبرسانی شهر مریوان که شامل ایستگاه پمپاژ، خطوط انتقال مربوطه و ساختمان سرایداری است پروژه ایستگاه پمپاژ مرکزی این طرح با اعتبار هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل منابع استانی در این هفته افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با بیان اینکه طرح آبرسانی به شهر کانی دینار هم شامل مخزن، خط انتقال، چاه، پمپاژ، نیرورسانی خط برگشت و اتاق سرچاهی است، تصریح کرد: پروژه مخزن یک هزار مترمعکبی این طرح در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

محمدی با بیان اینکه ساختمان اپراتوری طرح آبرسانی شهر بابارشانی بیجار نیز با اعتبار ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال افتتاح خواهد شد، گفت: از ایستگاه پمپاژ امور آبفا بانه نیز در این هفته بهره برداری می‌شود.

وی افزود: پروژه ارتقاء مدول اول و احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر مریوان هم با اعتبار ۲۳۲ میلیارد ریال از محل منابع ملی در هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان در پایان خاطرنشان کرد: تلاش داریم با اجرای اینگونه پروژه‌ها زمینه ارتقای خدمات رسانی به شهروندان کردستانی در سطح استان را افزایش دهیم.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات