خبرهای داغ:
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم خبر داد
رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم گفت: طی روز‌های آتی روند افزایش دما را در بیشتر نقاط کشور از جمله استان قم شاهد خواهیم بود.
کد خبر: ۸۹۰۶۷۲۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد رضا قاضی با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قم طی روز‌های آینده اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف در برخی از ساعات همراه با وزش باد است، امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت است.

وی ادامه داد: امروز کمترین و بیشترین دمای استان قم ۱۹ درجه و ۴۰ درجه است، اما فردا حداقل و حداکثر دما در استان به ۱۸ درجه و ۴۲ درجه خواهد رسید.

رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم افزود: فردا آب و هوای استان صاف گاهی همراه با وزش باد است، در آن روز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت است.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای استان قم طی روز‌های آتی اظهار کرد: در روز پنج شنبه کمترین و بیشترین دمای استان ۱۹ درجه و ۴۲ درجه خواهد بود، در آن روز آب و هوای قم صاف گاهی همراه با وزش باد است.

وی ادامه داد: در روز پنج شنبه جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت است، طی روز‌های آتی روند افزایش دما را در بیشتر نقاط کشور از جمله استان قم شاهد خواهیم بود.

رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم افزود: در ۲۴ ساعت گذشته سردترین و گرم‌ترین نقاط استان به ترتیب شهر قم با ۱۹ درجه و منطقه جمکران با ۳۹ درجه بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته کمترین و بیشترین ثبت شده در خود شهر قم به ترتیب ۱۹ درجه و ۳۹ درجه بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها