خبرهای داغ:
فرمانده هشت سال دفاع مقدس همچنین با اشاره به مقام شهید و شهادت افزود: هر چه در دنیا وجود دارد یک بهتر و بالاتری هم دارد و فقط شهادت است که بالاتر از آن مرتبه ای وجود ندارد.
کد خبر: ۸۹۰۶۷۱۶
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان حسن زارعیشامگاه سه شنبه در یادواره شهدای اردستان درحسینیه سیدالشهداء راهمیان اردستان اظهار کرد: غدیر را بیشتر توجه کنید زیرا اگر توجه شده بود عاشورا و سقیفه بوجود نمی آمد.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس گفت: همه موجودات در حال ریزش و رویش هستند و انسان که اشرف مخلوق خداوند است دو بُعد دارد یکی روحانی و دیگری حیوانی است.

وی افزود: خداوند همه را خلق کرد و انسان را اشرف مخلوقات قرار داد تا همه در اختیارش قرار داده شده و خداوند به بندگان مومن اختیار می دهد.

زارعی با بیان اینکه داعش امروز توسط صهیونیست ها ساخته می شوند تا مسلمانان کشورهای مختلف را به شهادت برسانند، تصریح کرد: داعش با نام پیامبر و خدا فرزندان را جلوی چشم پدران و مادران سر می برند تا چهره اسلام را مخدوش کنند.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه داعشی ها چون انحراف کمونیستی دارند افزود: نتیجه این می شود که هر چه سر راهشان باشد از بین می برند و واهمه ای از هیچ چیز ندارند.

وی تاکید کرد: یادواره شهدا برگزار می کنیم تا با منش و روش شهدا آشنا شده و بتوانیم آن را در زندگی روزمره بکار گیریم تا دچار نقصان نشویم.

زارعی همچنین با اشاره به مقام شهید و شهادت افزود: هر چه در دنیا وجود دارد یک بهتر و بالاتری هم دارد و فقط شهادت است که بالاتر از آن مرتبه ای وجود ندارد.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس در خصوص مقام معظم رهبری گفت: ولی امر مسلمین کسی که واجب الاطاعت است می گوید: شهید حججی حجت خدا برای ماست و وقتی شخصیتی همچون مقام معظم رهبری چنین مطلبی را بیان  می کنند برای ما  جای هیچ شبهه ای وجود ندارد.

وی با اشاره به گرفتن سلفی توسط نمایندگان مجلس یادآوری کرد: شهادت شهید حججی موجب از بین بردن این عمل زشت شد و اسلام را به گونه ای در برابر این حملات کشورهای غربی بیمه کرد.

زارعی شهادت شهید حججی را افتخاری برای ایران دانست و تصریح کرد: این شهادت  ضمن اینکه اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشید، دشمنی دشمنان ایران را برای همگان نمایان کرد.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس داعشی ها را جانیانی دانست که عمله صهیونیست هستند و وظیفه داریم تا در برابر آنها ایستاده و آنها را نابود کنیم و طبق آیه قرآن اگر به شهادت هم رسیدیم تجارت پر سودی است.

وی خاطرنشان کرد: هنوز عده ای حرفهای دشمن را تکرار می کنند و انسانهای کج فهمی هستند که حضور داعش در منطقه را احساس نکرده اند.

زارعی با توجه به هوشیاری ایران در منطقه گفت: دشمنان اقتدار جمهوری اسلامی ایران را متوجه شده اند که اینگونه در مقابل ما موضع گرفته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها