اسکندری با اشاره به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب که حل مشکلات کشور با نگاه به داخل امکان پذیر است تصریح کرد :دشمن درصدد است با تحمیل برجام های دو و سه و ... ذهنیت اشتباه حل مشکلات را، در مسئولان تقویت کند و متاسفانه این باور غلط همچنان در برخی از مسئولین پررنگ است . وی تصریح کرد : تجربه نشان داده است که برجام قاعده مناسبی برای حل مشکلات کشور نیست و مهمترین دستاوردی که ملت از برجام داشته است اثبات بی اعتمادی به امریکاست .
کد خبر: ۸۹۰۶۷۱۴
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹

 

به گزارش بسیج نیوز از شهرستان  دشتی،فرمانده حوزه مقاومت ولیعصر (عج)   شهر کاکی در نشست سیاسی بسیجیان با   اشاره به رای اعتماد بالای وزیران کابینه   دوازدهم از مجلس شورای اسلامی گفت : این     رای اعتماد بالا به وزرای پیشنهادی بیانگر   تعامل خوب مجلس و دولت است که میتواند   مسیر حل مشکلات کشور به خصوص مسائل   اقتصادی را هموارتر کند . وی اضافه کرد   مجلس با تصویب قوانین راهگشا و دولت هم با   تقویت اراده و روحیه مسئولیت پذیری   میتوانند گره گشای مشکلات کشور باشند .

عبدالله اسکندری با اشاره به تعبیر رهبر   فرزانه انقلاب که حل مشکلات کشور با نگاه به  داخل امکان پذیر است تصریح کرد :دشمن  درصدد است با تحمیل برجام های دو    و سه و ... ذهنیت اشتباه حل مشکلات را در   مسئولان تقویت کند و متاسفانه این باور غلط همچنان در برخی از مسئولین پررنگ است . وی تصریح کرد : تجربه نشان داده است   که برجام قاعده مناسبی برای حل مشکلات   کشور نیست و مهمترین دستاوردی که ملت از برجام داشته است اثبات بی اعتمادی به امریکاست .

فرمانده حوزه ولیعصر (عج) شهر کاکی ضمن بیان خسارتهای اعتماد به قول و عمل امریکاییها در برجام هسته ای اضافه کرد : با وجود نقض مکرر برجام توسط امریکا و اذعان مسئولان به آن ، برخی از مسئولان همچنان منتظرند امریکا به برجام خدشه وارد کند تا در برابر آن واکنش نشان دهند ! که این ادبیات در شان ملت انقلابی ایران نیست .

اسکندری تنها راه حرکت در مسیر حیاتبخش انقلاب را ولایت پذیری دانست و گفت : نمیتوان فقط ادعای پیروی از ولایت را داشت بلکه ولایت پذیری افراد در عملکرد و رفتار سیاسی شان متبلور است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها