واژگونی تانکر حامل گاز مایع در مسیر سقز - دیواندره حادثه آفرید

فرماندار سقز گفت: واژگونی یک دستگاه تانکر حامل گاز مایع (ال‌پی‌جی) در مسیر ارتباطی سقز - دیواندره - سنندج ۲ کشته برجای گذاشت و باعث بسته شدن این جاده شد.
کد خبر: ۸۹۰۶۷۱۰
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علی اکبر ورمقانی گفت: این تانکر حامل گاز مایع که از سقز به سمت دیواندره - سنندج در حرکت بود در محل پل آدینان بداخل رودخانه سقوط کرد و راننده و سرنشین آن در دم جان خود را از دست دادند.

وی اظهار کرد: با توجه به وقوع این حادثه، تردد خودرو‌ها در جاده سقز - دیواندره - سنندج به صورت موقت مسدود شدو تلاش دستگاه‌های خدمات رسان از جمله شرکت نفت، برق، آب، شهرداری و آتش نشانی برای تخلیه گاز این تانکر، ایمن سازی و بازگشایی جاده با سرعت در حال انجام است.


فرماندار سقز یادآور شد: دو مسیر فرعی موقت در محل حادثه واژگونی تانکر حامل گاز مایع یکی از طریق کارخانه آسفالت شهرداری و دیگری از مسیر درگاه سلیمان برای تردد خودرو‌ها ایجاد شده تا به عنوان مسیر جایگزین برای تردد از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون جاده‌ای خاکی در کنار پل بر روی خودرو‌های عبوری گشوده شده و خودرو‌های سبک از این جاده عبور می‌کنند، گفت: تخلیه گاز این تانکر حدود چهار ساعت طول می‌کشد و تا این مدت امکان عبور خودرو‌های سنگین از این جاده وجود ندارد.

جاده سنندج - سقز ۱۹۰ کیلومتر و مسیر دیواندره - سقز حدود ۹۰ کیلومتر است.
بیشتر این جاده دو بانده شده، اما در بخشی از این جاده به دلیل وجود پل، مسیر باریک می‌شود که تصادف نیز در این بخش از جاده رخ داده است.

ساخت پلی جدید در کنار این پل در حال انجام است که با به بهره برداری از آن، میزان تصادفات رانندگی نیز کاهش می‌یابد.
سقز در ۱۹۰ کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار