برنامه کوچه های زمینی؛ مردان آسمانی یاد بود شهیدحججی در بوستان سلامت گرمسار برگزار شد
کد خبر: ۸۹۰۶۶۸۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، یاد بود شهید حججی در گرمسار برگزار شد و این یادواره با حضور مسئولان اجرایی برگزار شد و در این یادواره حجت الا اسلام میر علی اکبری، کار شناس مذهبی به درس ایثار و شهادت و ولایت مداری شهدا و به خصوص و شهدای مدافع حرم اشاره کردو گفت: از شهدا درس بگیریم درس مقابله و ایستادگی در مقابل دشمنان قسم خورده اسلام ناب محمدی را فرا بگیریم .

حجت الا اسلام میرعلی اکبری در ادامه به توطئه های دشمنان به رهبری آمریکا و اسرائیل در نا امن نمودن کشور های اسلامی با نام داعش اشاره کردو افزود: داعش و بسیاری از گروه های تروریستی که این روزها جهان را به خطر انداخته است دست پروده و دست پخت سیاست های خصمانه آمریکا و اسرائیل است .

کارشناس مذهبی و سیاسی در ادامه به رشادت های جانانه رزمندگان مدافع حرم درجبهه های حق علیه باطل اشاره کردو اظهارداشت: این رزمندگان به واقعیت اصلی اسلام ناب محمدی پی بردند و این اسلام اصلی رد خطر دیددند و در مقابل گروه هایی ایستاده اند که می خواهند اسلام اصلی و ناب را حذف نمایند و اسلام دروغین که نقشه شوم غربی ها است به جهان معرفی کنند که این خیانت است .

وی در ادامه افزود: ایران سالامی از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همیشه در مقابل ظالمان ایستاده است و در کنار مظلومان بوده است.

ارسال نظرات