به منظور ارتقاء بینش سیاسی بسیجیان؛فرمانده ناحیه روح الله یزد در جمع بسیجیان پایگاه شهید باهنر نجف آباد یزداقدام به سخنرانی نمود.
کد خبر: ۸۹۰۶۶۸۳
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ زارع کمالی در این جلسه گفت:بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری آن چیزی که اسلام را به پیروزی رساند اسلام ناب محمدی (ص)، نفی اسلام آمریکایی، اعتماد به وعده‌های الهی و بی توجهی به قدرت‌های مستکبر بود.
وی در ادامه افزود: یکی از ویژگی‌های حضرت امام (ره) این بود که از آحاد مردم استفاده می‌کرد و از مستضعفین حمایت می‌کرد. آیا امروز دولتمردان ما مخالف خوی کاخ نشینی هستند یا نه؟ متأسفانه بعضی از اشخاص با عملکردشان نظام جمهوری اسلامی را زیر سؤال می‌برند.
زارع کمالی در ادامه افزود:در خصوص حمله تروریستی تهران؛ حضرت آقا فرمودند: این‌ها ترقه بازی است کما اینکه حضرت امام (ره) در جریان حملات تروریستی اوایل انقلاب فرموده  بودند که این‌ها ترقه بازی است و قرار نیست در اراده ملت ایران خللی وارد شود و یا وقتی که صدام خرمشهر را به اشغال خودش درآورده بود ایشان گفتند:دیوانه‌ای آمده و سنگی را انداخته بروید بیرونش کنید. نباید در برابر اینگونه حوادث ضعف نشان داد تا روحیه مردم ضعیف شود.
وی در ادامه افزود:حضرت آقا در خصوص شهادت شهید محسن حججی فرمودند: این شهید از رویش‌های انقلاب است و ایشان تأکید کردند با اینهمه هجمه‌های دشمن از قبیل: ماهواره و فضای مجازی ما شاهد چنین جوان‌های فداکاری هستیم که مانند دهه شصت برای دفاع از اسلام حاضرند از جان خود بگذرند.
ارسال نظرات