جانشین سپاه هرمزگان در جلسه هماهنگی نمایش بازسازی واقعه غدیر خم عنوان کرد
علی نژاد گفت:دست اندرکاران نمایش بازسازی واقعه غدیر خم در راستای اجرای صحیح، پاسخگویی به شبهات و رفع تعریف غدیر ازنظرات علما و روحانیون استفاده نمایند.
کد خبر: ۸۹۰۶۶۷۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۴

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، جلسه هماهنگی نمایش بازسازی واقعه غدیر خم استان هرمزگان صبح دیروز با حضور جمعی از دست اندرکاران این نمایش در سپاه امام سجاد(ع) این استان برگزار گردید.

سرهنگ علی علی نژاد جانشین سپاه امام سجاد (ع) در این جلسه با عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت امام محمد تقی جواد الائمه(علیه السلام) و شهادت شهید والامقام شهید حججی، اظهار داشت: شهید حججی ازرویش ها انقلاب اسلامی بودند.

جانشین سپاه امام سجاد (ع) اظهار داشت: غدیر خم ثمره نبوت و میوه رسالت است.

وی خاطرنشان کرد:امروز به برکت استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران شاهد دوام و قوام موضوع غدیر در جای جای کشو رو حتی جهان اسلام هستیم.

علی نژاد تصریح کرد:دست اندرکاران نمایش بازسازی واقعه غدیر خم در راستای اجرای صحیح، پاسخگویی به شبهات و رفع تعریف غدیر ازنظرات علما و روحانیون استفاده نمایند.

جانشین سپاه امام سجاد (ع) در ادامه خطاب به دست اندرکاران و عوامل اجرایی این نمایش اظهار داشت:حضور و ایفای نقش در این نمایش را که گامی است در جهت شناساندن هرچه بیشترغدیر است را یک توفیق الهی بدانید.

وی در پایان گفت: شایسته است قبل از اجرای نمایش بازسازی و اقعه غدیر در محل های مشخص شده اطلاع رسانی صورت گیرد.

 

ارسال نظرات