خبرهای داغ:
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی:

مسئولیت ها فرصتی برای خدمتگزاری به مردم است

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی در آیین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شبستر با بیان اینکه مسئولیت ها فرصتی برای خدمتگزاری به مردم است بیان کرد: مسئولیت نعمتی الهی است که بر عهده مسئولان گذاشته شده و باید تلاش کنند از این فرصت بهره ببرند.
کد خبر: ۸۹۰۶۶۵۳
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اسلام غلامی، افزود: شهدا با شهادت شان به مسئولان درس دادند و نباید کاری کنیم که شرمنده شهدا شویم

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم، محسن حججی بیان کرد:  حججی از رویش‌های انقلاب اسلامی و نتیجه تفکر انقلابی شخصیتی همچون امام خمینی(ره) است.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ روحیه انقلابی گری تاکید کرد:  باید با حفظ روحیه انقلابی گری در جامعه در افزایش روحیه انقلابی گری مردم تأثیر گذاشته شود.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه برخی مسئولان نسبت به کارهای فرهنگی در جامعه غفلت کرده اند و کار فرهنگی باید طوری پیش رود که تنها داخل مساجد دیده نشود و تلاش شود که همه زیر چتر انقلاب جمع شوند، ادامه داد: باید کارهای فرهنگی در نیروی انتظامی را به طوری پیش ببریم که بنیه اعتقادی کارکنان ارتقا یابد و این در انجام ماموریت ها نیز تاثیر می گذارد .

حجت الاسلام غلامی گفت: عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با هدف انجام امورات فرهنگی در مجموعه نیروی انتظامی و در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی، پایه ریزی شده است.

،در این آیین با قدردانی از زحمات حجت الاسلام عباسی، حجت الاسلام ایوب الهیاری به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شبستر معرفی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار