یک‌صد مددجوی تحت حمایت شهرستان ساوه در چهار ماهه نخست سال جاری تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و کارآفرینی از منابع بانکی و کمیته امداد دریافت کردند.
کد خبر: ۸۹۰۶۶۴۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، از ساوه؛ حمزه زارعی مدیر کمیته امداد شهرستان ساوه با بیان اینکه توانمندی مددجویان مهم‌ترین اولویت کمیته امداد است، گفت: 99 مددجوی تحت حمایت شهرستان ساوه در چهار ماهه نخست سال جاری تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و کارآفرینی از منابع بانکی و کمیته امداد دریافت کردند.

وی افزود: از این تعداد 92 خانواده تحت حمایت از منابع بانکی با اعتبار 12 میلیاردو 605 میلیون ریال و 7 خانواده از منابع کمیته امداد با اعتبار 750 میلیون ریال تسهیلات اشتغال و کارآفرینی دریافت کردند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ساوه تصریح کرد: سال گذشته تعداد 492 مددجوی  تحت حمایت شهرستان تسهیلات اشتغال و کارآفرینی از منابع بانکی و کمیته امداد دریافت کردند که از این تعداد به 457 خانواده تحت حمایت از منابع بانکی با اعتبار 63 میلیاردو 670 میلیون ریال و 35 خانواده از منابع امدادی با اعتبار سه میلیاردو 640 میلیون ریال تسهیلات اشتغال و کارآفرینی  پرداخت شد.

زارعی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی اشتغال برای مددجویان تحت حمایت افزود: مددجویان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی می‌توانند برای ایجاد اشتغال از تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد در جهت ایجاد کسب و کار مناسب و رسیدن به استقلال مالی استفاده کنند.

زارعی خاطرنشان کرد: استعدادسنجی مدددجویان، اعطای تسهیلات بانکی، ارائه آموزش‌های تخصصی و نظارت مستمر بر اجرای طرح‌های خودکفایی از جمله اقدامات کمیته امداد برای کمک به توانمندی مددجویان تحت حمایت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات