کارشناس مسائل مذهبی دشمن شناسی را بارزترین ویژگی شهدا دانست و گفت: شهدا در دفاع از اسلام و نظام به ‌موقع دشمن را شناختند و عمل کردند.
کد خبر: ۸۹۰۶۶۱۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، از اراک؛ حجت‌الاسلام تاج‌آبادی در یادواره شهدای ابراهیم‌آباد که به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای ابراهیم آباد و با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج شهید مدرس خیرآباد و ریحانه 7 برگزار شد، شهدا را حاضر و زنده خواند و گفت: به گواه قرآن شهدا در بین ما حضور دارند اما آنها را احساس نمی‌کنیم، شهدا منتخبین خداوند هستند که برای خدا از جانشان گذشتند و خداوند این بزرگان را انتخاب کرده و به آنها لیاقت شهادت را عطا کرده بود.

وی نیاز جامعه امروز را در شرایط کنونی به منظور مقابله با تهدیدات نرم دشمن، الگوسازی برای جوانان دانست و گفت: معرفی و سیره عملی و نظری شهدا به جوانان و تبدیل این سیره به الگو برای آنان از وظایف اصلی مسئولان است.

این کارشناس مسائل مذهبی و اجتماعی تصریح کرد: شهدا مایه افتخار ملت غیور و مسلمان ایران هستند که برای دفاع از اسلام، قرآن و انقلاب در جبهه‌های حق علیه باطل ایستادند و در مقابل دشمن تا بُن دندان مسلح ایستادگی کردند.

حجت‌الاسلام تاج‌آبادی با اشاره به اینکه شهدا در دفاع از اسلام و نظام به ‌موقع دشمن را شناختند و عمل کردند، گفت: همه رهرو خون  شهدا باشیم و امروز هم محکم‌تر از قبل در مقابل دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن در جبهه جنگ نرم بایستیم.

وی افزود: هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا این است که شفاعت شهدا هم شامل حال ما شود لذا باید با زنده نگهداشتن یاد شهدا راه آنان را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات