اساس پیشرفت و کلید توسعه در عرصه تعلیم و تربیت، نیروی انسانی توانمند و با انگیزه است و در تعلیم و تربیت باید به چیزی فکر کنید که ارزش آموختن داشته باشد و آن را به دانش آموزان انتقال دهید، چون برای رسیدن به مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.
کد خبر: ۸۹۰۶۶۰۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرآموزش وپرورش استان زنجان در آئین تکریم مدیر ومعارفه سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان گفت: تعلیم و تربیت یک فرآیند است و جهت نیل به اهداف عالی باید همه ی پرسنل اداره ، سایر ارگان ها ، سازمان های دولتی و خصوصی در این زمینه همکاری نمایند.

مرتضی تمجیدی افزود: معلمان نقش مهمی در این زمینه دارند و علیرغم مسائل و مشکلات موجود باید با حداکثر توان در جهت افزایش کیفی و کمی تعلیم و تربیت تلاش نمایند.

وی اظهار داشت: با توجه به کمبود اعتبارات در کشور، به خصوص در آموزش و پرورش، اقدامات زیادی در عرصه احداث، تعمیر، بازسازی و تجهیز فضاهای آموزش و پرروش در سطح استان صورت گرفته است.

مدیرآموزش وپرورش استان زنجان با اشاره به نقش و اهمیت معلمان در جامعه تصریح کرد: اساس پیشرفت و کلید توسعه در عرصه تعلیم و تربیت، نیروی انسانی توانمند و با انگیزه است و در تعلیم و تربیت باید به چیزی فکر کنید که ارزش آموختن داشته باشد و آن را به دانش آموزان انتقال دهید، چون برای رسیدن به مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.

تمجیدی گفت: هرکسی که مسؤولیت را قبول میکند باید مشکلات آن را نیز قبول کند بنابراین  آن چه که مهم است نیت صادقانه است که مدیر آموزش و پروش طارم دارای این ویژگی بوده و کارها را به صورت  قانونی پیگیری می کردند.

وی تسریع کرد:یعقوب رحمانی  سرپرست آموزش و پرروش شهرستان طارم نیز یکی از مدیران با تجربه ی این دیار است ، امید است که با کمک شما همکاران  امورات  را پیش ببرد.

مرتضی تمجیدی از استان آذربایجان شرقی به عنوان یکی از استان های موفق یاد کرد و افزود: دلایل  این امر این است که همه مردمان آنجا احساس مسؤولیت  می کنند ما هم باید این فرهنگ را یاد گرفته و شهر ومیهن خود را آباد سازیم.

مدیر کل آموزش و پرروش زنجان کسب مقام های مختلف فرهنگیان و دانش آموزان  در عرصه های مختلف را مرهون زحمات همه ی دست اندرکاران استان و شهرستان عنوان کرد و از زحمات نیروهای اداری وآموزشی در شهرستان تقدیر وتشکر نمود.

در ادامه  با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤلین استانی و شهرستانی اززحمات 32 ساله  محمد حسین عمارلو در آموزش و پرروش شهرستان طارم  با اهدای لوح تقدیر و هدایایی  تجلیل شد و یعقوب رحمانی به عنوان سرپرست  آموزش و پرورش این شهرستان معرفی گردید.

ارسال نظرات