خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات:

به مناسبت روز بسیج مساجد و محلات از ۵۰ فعال و مسئول مساجد قدردانی خواهد شد

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات گفت: ویژه برنامه ای در رابطه با روز جهانی مساجد با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه روز چهارشنبه هفته اول شهریور از ساعت ۱۸:۳۰ بعد از ظهر در مسجد امام خمینی بهداری(گلباد) اجرا خواهد شد، که در این برنامه ۵۰نفر، از مسئولین و فعالین مساجد قدر دانی می شود.
کد خبر: ۸۹۰۶۵۵۷
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، محمد پیری افزود: جلسات متعددی با اداره کل اوقاف ، تبلیغات اسلامی، دفترامام جمعه و مرکز رسیدگی به امور مساجد تشکیل شده است که ۵۰ نفر از فعالین مساجد توسط این ارگان ها به سپاه ارومیه معرفی و در سطح شهرستان متمرکز و توسط همین ارگان اجرا خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه شهدا اظهار کرد: این برنامه در تمامی شهرستان ها اجرا و از فعالین مساجد تجلیل به عمل خواهد آمد.

پیری در ادامه سخنان خود در رابطه با خواسته مقام معظم رهبری از مسئولین و متولیان مساجد اشاره کرد و گفت: سازمان مساجد و محلات در رابطه با خواسته مقام معظم رهبری از متولیان امر ما  کلیپی از سخنان مهم مقام معظم رهبری در رابطه با (جوانان، خصوصیات فعالین مساجد، نماز جماعت، خانواده ها، مدیران مساجد) تهیه و به تمامی ارگان ها و دفتر امام جمعه ارسال شده تا در نماز جمعه و مراسمات بقیه ارگان ها اجرا شود.

وی در پایان افزود سخنران این برنامه حجت السلام والمسلمین  سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خواهد بود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار