مسئول سازمان بسیج فرهنگیان گفت: تقویت مدیران جوان و با انگیزه در پایگاه ها و کانون فرهنگیان، ارتقاء سطح معرفت دینی، بصیرت سیاسی، اعتقادی و اخلاق اعضاء مد نظر است.
کد خبر: ۸۹۰۶۵۵۵
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان گفت: مهمترین هدف از اجرای طرح ولایت تربیت، آموزش و توانمند سازی فرهنگیان به عنوان فرماندهان پایگاه های مقاومت، اعضا شورای پایگاه ها و کانون های بسیج فرهنگیان است.

سرهنگ خلیل نژاد در دوره طرح ولایت تصریح کرد: شرکت کنندگان طرح ولایت فرماندهان، شورای پایگاه ها و کانون های فرهنگیان بوده و اصلی ترین هدف دست یابی سازمان بسیج فرهنگیان به اهداف مورد نظر است و فرماندهان و اعضاء شورای پایگاه ها نسبت به ماموریت ها و برنامه های ابلاغی شناخت کافی داشته و با بهره گیری لازم از امکانات و ظرفیت ها، بویژه ظرفیت های آموزش و پرورش سازمان را در رسیدن به هدف های مورد نظر یاری نمایند.

وی  در مورد اهداف طرح ولایت اظهار کرد: تقویت مدیران جوان و با انگیزه در پایگاه ها و کانون فرهنگیان، ارتقاء سطح معرفت دینی، بصیرت سیاسی،اعتقادی و اخلاق اعضاء مد نظر است.

وی در پایان افزود: هدف سازمان بسیج فرهنگیان از اجرا طرح ولایت برای اعضاء کانون، پیشرفت و رشد در اجرای برنامه ها که در طی ۳ روز برای خواهران و برادران با محتوای، آموزشی، مهارت های سازمانی و فعالیت های فرهنگی و بصیرتی تنظیم شده، اجرا خواهد شد.

 

ارسال نظرات