خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه شهداء:

نمایش دستاوردهای اقتصاد مقاومتی شمال غرب کشور در ارومیه

مسئول بسیج سازندگی گفت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی شمال غرب کشور با رویکرد دستاورد های اقتصاد مقاومتی در چند سال اخیر، در سالن شماره ۲ نمایشگاه بین الملی ارومیه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۰۶۵۵۳
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان گفت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی شمال غرب کشور با رویکرد دستاورد های اقتصاد مقاومتی در چند سال اخیر، در سالن شماره ۲ نمایشگاه بین الملی ارومیه برگزار خواهد شد.

سرگرد احمد رحمانی تصریح کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی شمال غرب کشور در سالن بین الملی شماره ۲ جنگلی شهرستان ارومیه با همکاری استان های، اردبیل، آ.شرقی، کردستان و زنجان، با ۶۰غرفه از ساعت ۱۷ الی ۲۳ افتتاح و از ۵ شهریورماه شروع تا ۱۰ شهریور ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: هدف از اجرای این نمایشگاه، نمایش فرهنگ تولید داخلی و فرهنگ اقتصاد مقاومتی، استفاده از ظرفیت های استان و تبدیل ظرفیت های بالقوه به بالفعل از هر استان، عرضه و نمایش محصولات ارگانیک و اینکه با کمترین امکانات میتوان بیشترین بهره وری را به دست آورد.

مسئول بسیج سازندگی به اثرات اقتصاد مقاومتی و تسهیلاتی در این رابطه اشاره کرد و گفت: چند نفر ازهمکاران ما با کمترین امکانات و تسهیلات توانسته اند برای ۸۰ نفر از بانوان سرپرست خانوار اشتغال ایجاد کرده و نمود عینی اقتصاد مقاومتی را به نمایش بگذارند.

وی افزود: افتتاح نمایشگاه با نام شهید مدافع حرم محسن حججی که یکی از جهادگران در حوزه های جهاد سازندگی بود مزین خواهد شد.

 

ارسال نظرات