خبرهای داغ:
رئیس کارگروه زن و خانواده بسیج جامعه زنان سپاه خوی:
در پی واکاوی فرمام آتش به اختیار حضرت آقا کارگروه زن و خانواده با حضور مسئول مرکز راهبردی سپاه خوی و اعضای کارگروه مربوطه برگزار شد
کد خبر: ۸۹۰۶۵۲۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رئیس کارگروه زن وخانواده بسیج جامعه زنان سپاه خوی  با اشاره به فرمان تاریخی آتش به اختیار رهبری  افزود: در برخی از موارد ما خیلی سست عمل می کنیم در حالیکه وظیفه ما در مرحله اول این است که سعی کنیم از دغدغه های فکری حضرت آقا کم کنیم نه اینکه منتظر باشیم تا آقا اشاره کند بعدا به خود آییم و حرکت نماییم.

دکتر زهرا فروتن ادامه داد :در سند ننگین 2030دشمنان سعی دارند فرهنگ اسلامی را از بین ببرند و می شود گفت تا حدودی هم موفق شدند شاید زبانا گفتند این سنداز بین رفت، اما در حال حاضر با عناوین و شگردهای دیگر در جامعه شاهد آن هستیم.

عضو هیئت علمیه دانشگاه پیام نور شهرستان خوی گفت: باید دید دولت چرا به خود اجازه داد به طور محرمانه این سند ننگین را امضاء نمایدو چرا زمانیکه با فرمان آتش به اختیار حضرت آقا مواجه شد فقط در جمله ای و آن هم شفاها سند را حذف کرد در حالی که باید امضا را پس میگرفت و سند را پاره می کرد.

وی با اشاره به برابری جنسیتی در این سند گفت: در این دیدگاه یعنی تعدد ذوج برای خانم ها اشکال ندارد و چیزی عادی است در حالیکه در این مورد خانواده دیگر معنا و مفهوم ندارد.

فروتن افزود: آتش به اختیار رهبری یعنی خود روشن باشیم و دیگران را روشن نماییمباید روشنگرانه عمل کنیم و بدانیم که هدف دشمن کشورهای اسلامی علی الخصوص ایران است که می خواهد آموزه های دینی را به صورت جدی از جوانان دور نگه دارد.

مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) نیز گفت: باید از خاکریز فرهنگی کشور دفاع نماییم وبدانیم که اگر این خاکریز را به دشمن بدهیم باطبع سیاست، اخلاق، رفتار و...را به دشمن واگذار کرده ایم

زهره رجائیان افزود: آقا فرمان آتش به اختیار را داد چون امیدش به جوانان بصیر و داناست و جوانان ما نیز باید بصیرانه و آگاهانه به فرمان آقا لبیک گفته و به واکاوی مسایل روز بپردازند و سعی نمایند منویات حضر ت آقا را در سطح جامعه پیاده سازند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی نیز در ابتدا ضمن خیر مقدم گویی به نمایندگان خواهر سازمانها و نهادهای شهرستان خوی در این کارگاه خاطر نشان کرد:باید دقت کنیم که دشمنان هر لحظه قصد سوء استفاده از حرکات و رفتارهای ما را دارد لذاباید دقت کنیم که این فرمان به دست دشمن نیفتد و زمانی که قصد انجام کاری را داریم هوشیارانه عمل نماییم.

ارسال نظرات