به همت بسیج دانشجویی مهریز؛

مراسم گرامیداشت شهید محسن حججی در مهریز برگزار می شود

مراسم گرامیداشت شهید مدافع محسن حججی پنج شنبه دوم شهریور ماه به همت بسیج دانشجویی مهریز، در این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۰۶۴۶۳
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ مراسم گرامیداشت شهید مدافع محسن حججی پنج شنبه دوم شهریور ماه به همت بسیج دانشجویی مهریز، در این شهرستان برگزار می‌شود.
زارع مسئول ستاد اجرایی این بزرگداشت در گفتگو با خبرنگار بسیج دانشجویی با بیان این خبر با تأکید بر اینکه به فرموده: مقام معظم رهبری زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست اظهار داشت: خون شهدای اسلام همواره موجب پویائی و تحرک و غلیان احساسات پاک مردم ما شده و امثال هم‌چین جوانانی باعث شدند که امروز انقلاب اسلامی باصلابت و مقتدر مسیر خود را ادامه دهد و عزت و امنیت امروز ما مدیون فداکاری‌های چنین آزاد مردانی است.

وی بابیان اینکه این مراسم بزرگداشت به یاد شهدای دفاع مقدس و شهید مدافع حرم محسن حججی پنج شنبه شب هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء در معراج شخدای گمنام دانشگاه آزاداسلامی واحد مهریز برگزار می‌شود افزود: سخنران این مراسم حاج عظیم ابراهیم پور، جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء است.

زارع در پایان از عموم مردم شهید پرور مهریز برای حضور پرشور در این مراسم دعوت کرد و افزود: مردم ما هرگز ایثارگری‌های این جوانان را فراموش نخواهند کرد و قدردان شهدا عزیز بوده و هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار