مراسم یادبود شهدای مدافع حرم و شهید حججی به همت پایگاه حضرت مریم(س) حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۶۳۹۴
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم یادبود شهدای مدافع حرم و شهید حججی در روز شهادت امام جواد(ع) به همت پایگاه حضرت مریم(س) بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) در منبرخانه شهر رودیان برگزار شد.

در این مراسم که با مداحی همراه بود حجت الاسلام مرتضوی مسئول نظام صالحین سپاه شاهرود در سخنانی با تسلیت ایام شهادت امام جواد(ع) با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در مورد شهید حججی اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی، شهید حججی را نمونه‌ای درخشان از رویش‌های اسلامی و انقلابی خواندند و بیان فرمودند(شهید حججی عزیز در دنیایی که روزنه های اغواگر صوتی و تصویری فراوانی وجود دارد، چنین درخشید و خداوند او را همچون حجتی در مقابل چشم همگان قرار داد.)

وی افزود: این سخنان رهبر انقلاب تاکیدی بر این امر است که باید کار فرهنگ و ترویج سیک زندگی اسلامی در جامعه با جدیت دنبال شود و کسی در این مسیر مایوس و ناامید نشود چرا که خداوند خود وعده داده که جهان از آن مستضعفان و اهل ایمان است.

مرتضوی خاطر نشان کرد: در جامعه امروز ما نیز داریم که بر فعالیت های فرهنگی و تربیتی و معرفتی بیفزاییم چرا که جامعه ما و کل دنیا تشنه معنویت است و باید ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام و الگوی همه آزادی خواهان و مستضعفان در این مسیر حرکت نماید.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه چراغ روشنی برای هدایت جامعه و سیراب کردن تشنگان معنویت است و باید تلاش کنیم این فرهنگ را روز به روز با رفتار و عمل خود در جامعه بسط و گسترش دهیم.

همچین مراسم عزاداری روز شهادت امام جواد(ع) با حضور فرماندهان پایگاه های بسیج حوزه صدیقه کبری(س) در محل این حوزه برگزار شد و در پایگاه های مقاومت حضرت زهرا(س) و طلیعه نور و نرجس نیز با حضور خواهران بسیجی با مداحی و سخنرانی برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها