امام جمعه شهرستان ماهنشان:

کسی که با بسیج مخالف است با اسلام و قران هم مخالف است

کسی که با بسیج مخالف است با اسلام و قران هم مخالف، خطار کار و خیانت کار است چرا که برنامه های بسیج در راستای اسلام و قرآن حرکت کرده و به انقلاب و نظام اسلامی اقتدار می بخشد.
کد خبر: ۸۹۰۶۳۶۲
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه شهرستان ماهنشان در مراسم همایش ائمه جمعه و جماعات با بیان اینکه کوتاهتر از دیوار روحانیت دیواری نیست، گفت: امروزه مهمترین آسیب در برنامه ها… – دینی با ایجاد جو، وقت نیست، حوصله نیست و رواحنیت زدایی است -

حجت الاسلام زاهدی پور افزود: مهمترین آسیب در امر ولایتمداری و مسائل دینی جدایی روحانیت است

وی با بیان اینکه در برنامه های دینی، مسائل اجتماعی و سیاسی می خواهند روحانیت را حذف و جایگاه ان را کم رنگ کنند، اظهارداشت: کسی که دین را از مسائل سیاسی جدا کند، همان کار بت پرستی را انجام می دهد.

امام جمعه شهرستان ماهنشان با تاکید بر اینکه اگر برنامه های بسیج در مساجد اجرا شود نتیجه بخش تر خواهد شد، گفت: کسی که با بسیج مخالف است با اسلام و قران هم مخالف، خطار کار و خیانت کار است چرا که برنامه های بسیج در راستای اسلام و قرآن حرکت کرده و   به انقلاب و نظام اسلامی اقتدار می بخشد.

حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه در برخی از نقاط خادمین و … خواسته یا ناخواسته جوانان را از مساجد دور می کنند ، اظهار داشت: با دور کردن جوانان از مساجد، آنها را از مسائل اجتماعی و دینی هم دور می کنیم، و کسانیکه مردم و جوانان را از مساجد دور می کنند تابع هوای نفس بوده و مهمترین آسیب را به جامعه وارد می کنند.

وی با اشاره به بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری، افزود: اسلام منهای روحانیت، اسلام آمریکایی است و به فرموده امام راحل آمریکا شیطان بزرگ است.

امام جمعه شهرستان ماهنشان تصریح کرد: عده ای می خواهند در برنامه هایی حتی برنامه های معنوی و مذهبی از جمله نماز جماعات، دسته های عزاداری حضور روحانیت را حذف و کم رنگ کنند بنابراین اینگونه ترویج برنامه های دینی و فرهنگی بدون حضور روحانیت عین بت پرستی است.

حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به اوضاع مساجد شهرستان ماهنشان گفت: در خود شهر ماهنشان تعداد مسجد نه کم و نه زیاد است به نسبت تعداد جمعیت و محیط جغرافیایی ان خوب است اما در برخی از از روستاها مساجد آن تخریب شده و نیاز به حضور جوانان است.

وی افزود: باتوجه به ساخت و احداث مساجد بهتر است جوانان وارد میدان شده تا ساخت و بهسازی مساجد را براساس معماری اسلامی طراحی و احداث کنند چرا که در شهرستان ماهنشان برخی مساجد بر اساس شهر سازی و معماری اسلامی طراحی و ساخته نشده است.

امام جمعه شهرستان ماهنشان ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جواد ع تاکید کرد: از حضور جوانان در مساجد استفاده شود، خوش خلقی، خوش تیپی و خوش زبانی باعث می شود جوانان جذب برنامه های فرهنگی و مساجد شوند پس بهتر است خادمین و هیئت امنای مساجد این نکات را رعایت کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار