خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار اعضای هیأت امنای سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان گفت:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار اعضای هیأت امنای سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاه فرهنگیان یکی از مهمترین کانون‌های تأثیرگذار در فرهنگ انقلابی و دینی جامعه ما است.
کد خبر: ۸۹۰۶۳۱۴
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در دیدار اعضای هیأت امنا و برخی مسئولان سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان یکی از مهمترین کانون‌های تأثیرگذار در فرهنگ انقلابی و دینی جامعه ما است.
وی تصریح کرد: کسانی که در دانشگاه فرهنگیان تحصیل می‌کنند و تحت آموزش قرار می‌گیرند، نقش بسیار مهمی در تربیت نسل‌های بعدی دارند و از این منظر اهمیت کار شما دو چندان است.
امام جمعه قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: آن کسانی که فرصت دانشگاه فرهنگیان را در جامعه ما ایجاد کردند، در فضاهای قرآنی و دینی نیاز چنین مرکز انقلابی را در جامعه احساس کردند و به همین خاطر همه انتظار داریم دانشگاه مرکزی در امر دین، حجاب، عفاف، عبادت و بندگی، عدالت و انصاف نمونه و ممتاز باشد و الگوی سایر دانشگاه‌های کشور قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه دانشگاه فرهنگیان متولد شده در دامن دین، فرهنگ انقلابی و قرآنی است، یادآور شد: رسالتی که دانشگاه فرهنگیان بر عهده دارد و امانت‌هایی که به این دانشگاه برای معلمی، تهذیب نفوس، تعلیم معارف دینی سپرده شده، بسیار مهم است و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها