حجت الاسلام والمسلمین طائب: شما پاسداران ، پاسدار انقلاب هستید ، دشمن بر روی زمین در مقابل ما زمین گیر شده و در زمین شکست را پذیرفته و در صدد است افکار و اعتقادات ملّت غیور ایران را نسبت به مسائل و تحولات داخلی و منطقه ای خصوصا خاورمیانه و جنگ سوریه ، عراق ، یمن و ... سست و بی اهمیت قرار دهد.
کد خبر: ۸۹۰۶۳۰۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، در راستای برگزاری سلسله گردهمایی های سیاسی با همت معاونت سیاسی دفتر نمایندگی لشکر عملیاتی 10 سیدالشهداء (ع) در حسینیه این لشکر با حضور فرماندهان ، مسئولین ، پایوران و سربازان وظیفه گردهمایی سیاسی با موضوع پسا انتخابات ریاست جمهوری اخیر نظام و شناخت وظایف آتی طی 4سال آینده با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا طائب ریاست محترم شورای راهبردی قرارگاه عمار برگزار گردید.

 دشمن در صدد است افکار و اعتقادات ملّت ایران را نسبت به مسائل و تحولات داخلی و منطقه ای سست و بی اهمیت قرار دهد

وی یادآور شدند: شما پاسداران ، پاسدار انقلاب هستید ، دشمن بر روی زمین در مقابل ما زمین گیر شده و در زمین شکست را پذیرفته و در صدد است افکار و اعتقادات ملّت غیور ایران را نسبت به مسائل و تحولات داخلی و منطقه ای خصوصا خاورمیانه و جنگ سوریه ، عراق ، یمن و ... سست و بی اهمیت قرار دهد.

ریاست شورای راهبردی قرارگاه عمار در مورد خصوصیات مقام معظم رهبری به حکیم بودن اشاره و حکیم را فردی خطاب کردند که هر آنچه ایراد می نمایند ، مناسب ، لازم و هماهنگ است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب در ادامه به مسائل اعتقادی و اخلاقی و داستانهای قرآنی اشاره نمودند و در پایان حدود نیم ساعت در جوّی بسیار صمیمی با دلاور مردان لشکر 10 به گفتگو پرداختند و سوالات ایشان را پاسخگو بودند.

 

خبرنگار بسیجی: شمایلی

ارسال نظرات
پر بیننده ها