خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی حوزه مقاومت شهید وهب سرایان خبر داد

اعزام گروه جهادی شهید صاعدی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

مسئول بسیج سازندگی حوزه مقاومت شهید وهب سرایان گفت: گروه جهادی شهید صاعدی به کمک مردم محروم در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور می‎روند.
کد خبر: ۸۹۰۶۲۸۲
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

سیدعمادالدین سیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گفت : بسیجیان این شهرستان در جنگ فرهنگی و جهادی به کمک مردم محروم در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور می‎روند.

وی تاکید کرد: مناطق آسیب دیده جنوب کشور در دوران دفاع مقدس هم اینک نیازمند توجه ویژه بوده و اعزام گروه های جهادی در این جهت انجام می شود.

مسئول بسیج سازندگی حوزه مقاومت شهید وهب سرایان در ادامه اظهار کرد: این اردوی جهادی ویژه مناطق عملیاتی استان خوزستان (راهیان نورجنوب) به صورت رایگان انجام می شود .

وی افزود :  دراین اردوی جهادی نیاز به حضور نیروی های متخصص از جمله  جوشکار، سفید کار، کاشی کار و کارگر ساده می باشد.

سیدی ادامه داد: زمان ثبت نام از 26 مرداد ماه لغایت 10 شهریور ماه می باشد ومکان ثبت نام حوزه مقاومت بسیج  شهید وهب  سرایان می باشد. در غیر ساعت اداری نیز می توانید با شماره تلفن 09159652079 تماس حاصل فرمائید.

وی در پایان گفت : این گروه جهادی 15 شهریور ماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام و به مدت 10 روز مشغول فعالیت خواهندشد وهمچنین از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند نمود .

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار