رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای طرح نوسازی صنایع در استان پیش بینی شده است

تسهیلات پیش بینی شده برای طرح نوسازی صنایع در استان زنجان ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است و تاکنون به میزان ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای طرح نوسازی صنایع ثبت نام صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۹۰۶۲۷۳
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان درجلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان گفت: خط تولید گیربکس اتوماتیک در زنجان به روزی راه‌اندازی می‌شود.

مهندس ناصر فغفوری افزود: مجوزهای لازم برای راه‌اندازی خط تولید گیربکس اتوماتیک توسط سرمایه‌گذار بلژیکی در زنجان اخذ شده است و شرایط لازم برای آغاز به کار این واحد تولیدی در زنجان فراهم شده و در آینده نزدیک خط تولید آن راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه یک شرکت تولید کننده لوازم بهداشتی سرمایه گذاری بزرگ انجام داده است، اظهار داشت: این شرکت نیز در شهرک صنعتی نوآوران فعالیت عمرانی خود را آغاز و به مرحله قابل قبولی رسانده که در زمینی به مساحت یک و نیم هکتار عملیاتی می شود و طبق پیش بینی ها در دهه فجر سال جاری این واحد تولیدی به بهره برداری خواهد رسید و مسئولان این شرکت تولیدی پیش بینی و برآورد کردند که طی پنج سال آتی ۱۰ نوع محصول تولیدی این شرکت را در زنجان راه‌اندازی کنند.

فغفوری در ادامه به کلنگ زنی یک واحد تولید قطعات بخش برق و الکترونیک اشاره کرد و افزود» مساحت در نظر گرفته شده برای این شرکت ۲.۵ برابر شده و این واحد تولیدی نیز در دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: تسهیلات پیش بینی شده برای طرح نوسازی صنایع در استان زنجان  ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است و تاکنون به میزان ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای طرح نوسازی صنایع ثبت نام  صورت گرفته است.

فغفوری به وضعیت حمایتی دولت از بخش تولید کشور اشاره کرد و افزود: دولت برای سال جاری در دو بخش طرح رونق و نوسازی و تجهیز واحدها تسهیلاتی پیش بینی کرده که آئین نامه اجرایی آن به بانک ها ابلاغ نشده و درخواست داریم بانک های عامل استان نسبت به پزیرش واحدها مساعدت کنند

ارسال نظرات