جانشین سازمان بسیج مستضعفین جلب رضایت خدا و ایستادگی و مقاومت را درس شهدا به مردم دانست
کد خبر: ۸۹۰۶۲۱۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنگرود، مراسم هفتم شهید مدافع حرم شهرستان لنگرود استان گیلان،شهید مرتضی حسین پور شلمانی روز سه‌شنبه مورخ 24/05/96 در گلزار شهدای بخش شلمان با حضور عاشقان و ولایتمداران برگزار شد.

سردار علی فضلی به‌عنوان سخنران این مراسم اظهار کرد: بعد از گذشت ۳۸ سال از عمر انقلاب برگزاری مراسم باشکوه برای شهدا و حضور گسترده آحاد ملت در شلمان بی‌نظیر است.

وی بابیان اینکه مقاومت محبوبیت می‌آورد و شهدا با فدا کردن جانشان در راه اسلام محبوب مردم شده‌اند، گفت: شهید حسین‌پور همه عمر مجاهدت خود را در خارج از مرزهای کشور و کارهای مستشاری در عراق و سوریه سپری کرد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به‌فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر مبارزه با استکبار و آمریکا افزود: امام خامنه‌ای نیز در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور به مبارزه با استکبار و عدم غفلت از توطئه‌های دشمن تأکید کردند.

فضلی با اشاره به سالروز پیروزی حزب‌الله در جنگ ۳۳روزه، تصریح کرد: در گذشته فقط حزب‌الله به‌عنوان جبهه مقاومت شناخته می‌شد ولی امروز و با وقوع بیداری اسلامی در اکثر کشورهای منطقه شاهد ایجاد گروه‌های مقاومت برای مقابله با استکبار هستیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهید حسین‌پور شلمانی تمام عمر خود را در راه خدا قرار داد گفت: شهید حسین‌پور به‌جایی رسیده بود که در جوانی فرماندهی هزاران نفر را بر عهده داشت و در بین رزمندگان زبانزد قدرت و شهامت بود.

 

وی بیان کرد: شهید حسین پور چندین بار دچار جراحت‌های سنگین شد ولی هیچ‌گاه اجازه نداد تا اطرافیان از مجروحیت وی مطلع شوند که مبادا این کار باعث تبلیغ وی شود.

فضلی با بیان اینکه تاوقتی مردم درصحنه باشند دشمن با هر توان هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، اظهار کرد: داعش با سر بریدن شهید حججی‌ها به دنبال ایجاد رعب و وحشت بین شیعیان است ولی وحشی‌گری‌های داعش و گروه‌های تکفیری به‌جای تفرقه بین مردم موجب استحکام، مقاومت و وحدت شده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین جلب رضایت خدا و ایستادگی و مقاومت را درس شهدا به مردم دانست و افزود: شهدا دارالشفا و امامزادگان عشق هستند و خانواده شهدا نیز چراغ راه هستند تا از مسیر انقلاب گمراه نشویم.

لازم به ذکر است پاسدار رشید اسلام مرتضی حسین پور شهید مدافع حرم گیلانی متولد سال ۱۳۶۴ و اهل شهر شلمان لنگرود است که دوشنبه (۱۶مردادماه سال ۱۳۹۶) طی عملیات مستشاری در شهر دیرالزور سوریه به شهادت رسید، حاصل ازدواج ۶ ساله این شهید یک فرزند است که پنج ماه دیگر به دنیا می‌آید.

ارسال نظرات