مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان گفت:مطالبه گری حق دانشجویان در دانشگاه ها و به حداقل رساندن مشکلات دانشجویان یکی از اصلی ترین خواسته های بسیج دانشجویی از مسئولین دانشگاه است.
کد خبر: ۸۹۰۶۲۱۷
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مرتضی دهرویه مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان در جلسه کمیسیون دانشجویی استان سمنان در راستای حمایت از حق دانشجویان گفت:در دانشگاههای استان سمنان مشکلات متداول و متعددی وجود دارد که اگر مسئولین به این مشکلات رسیدگی نکنند ممکن است آسیب جدی به دانشجویان وارد شود.

مرتضی دهرویه گفت:با توجه به بررسی های انجام شده یکی از مشکلات اساسی دانشجویان مشکل افزایش بی رویه شهریه های برخی دانشگاه ها است که مسئولین دانشگاه باید به این موضوع توجه داشته باشند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان در ادامه گفت:باید توجه داشته باشیم که مهم ترین مشکل دانشگاه های استان در حال حاضر مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی است و یکی از قسمت هایی که این مشکلات در آن موج می زند خوابگاه های دانشجویی هستند.مجموعه بسیج دانشجویی بارها درخواست ورود به خوابگاهها و فعالیت در آن را داشته است تا به رفع این معضلات کمک کنیم که برخی دانشگاه ها همکاری های لازم را داشته اند و متاسفانه برخی از دانشگاهها همکاری نکرده اند.

دهرویه در پایان گفت:بسیج دانشجویی این آمادگی را دارد در خصوص رفع معضلات خوابگاهی ضمن حضور قانونی در خوابگاه ها و ایجاد پایگاههای خود در خوابگاه کمک کند تا با برگزاری برنامه هایی همچون کرسی های آزاد اندیشی و تریبون های دانشجویی و همچنین کمک گرفتن از مشاوران مذهبی و روانشناسان و... مشکلات خوابگاه های دانشجویی به حداقل برساند.

ارسال نظرات