خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام)خراسان جنوبی :

صالحین مسئله اصلی بسیج/ طرح تعالی صالحین در دستور کار است

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام)خراسان جنوبی با بیان اینکه موضوع صالحین یک موضوع آتش به اختیار است،گفت: مسئله صالحین مسئله اصلی بسیج است و تمام بسیج در خدمت این مهم است.
کد خبر: ۸۹۰۶۱۹۳
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام)خراسان جنوبی در جلسه  صمیمی با ارکان صالحین ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند اظهارداشت: امروز علماء پرچمدار جامعه اسلامی هستند و باید همه ما در اسلامی کردن جامعه بکوشیم.

وی با بیان اینکه هرچند تا کنون کارهای بسیار خوبی در صالحین انجام شده است ولی انتظار بیشتر از این است، گفت: کار صالحین یک کار تربیتی است نه کار آموزشی.

قاسمی ادامه داد: کار تربیتی یک کار سخت و دشوار است بحث رفتار و تربیت است که ما این را باید دنبال کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام)استان با تاکید براینکه موضوع صالحین یک موضوع آتش به اختیار است،افزود: اولویت صالحین تربیتی است و باید بر روی افراد کار کنیم.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره)فرمودند" هشت سال دفاع مقدس دانشگاه انسان سازی است" گفت: باید با استفاده از فرهنگ دفاع مقدس برای کار تربیتی استفاده کنیم.

قاسمی با اشاره به اینکه در سال جاری طرح تعالی صالحین در دستور کار قرار دارد، عنوان کرد: مسئله صالحین مسئله اصلی بسیج است وتمام بسیج در خدمت این مهم است.

گفتنی است حجت السلام معینی استاد یار صالحین ناحیه در این جلسه با اشاره به روند محتوایی صالحین اظهارداشت: گفتمان سازی و راهکارهای عملیاتی کردن منویات امام خامنه ای(حفظه الله)در دستور کار حلقه هابیش از گذشته قرار گیرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها