خبرهای داغ:
مسئول اردوئی، گردشگری و راهیان نور سپاه شاهرود خبر داد:
شعبانعلی گفت: ثبت نام از متقاضیان شرکت در اردوی راهیان نور غرب کشور در پایگاه های بسیج مساجد شهرستان شاهرود آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۰۶۱۸۷
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

مسئول اردوئی، گردشگری و راهیان نور سپاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور غرب کشور اظهار کرد: ثبت نام از متقاضیان توسط پایگاه ها و حوزه های بسیج مساجد و محلات سطح شهرستان شاهرود آغاز شده است و تا 15 شهریور ماه این ثبت نام ادامه دارد.

عبدالحسین شعبانعلی با اشاره به هزینه ثبت نام افزود: هزینه ثبت نام برای هر نفر 120 هزار تومان به اضافه هزار تومان هزینه بیمه غرامت بسیج است که در زمان ثبت نام تحویل مسئول مربوط داده می شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به محدودیت ثبت نام درخواست می شود علاقمندان سریعتر مراجعه نمایند.

شعبانعلی تصریح کرد: زمان اعزام اردو 20 تا 23 شهریور ماه است و شرکت کنندگان از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان های کرمانشاه و ایلام بازدید خواهند کرد.

مسئول اردوئی، گردشگری و راهیان نور سپاه شاهرود با تاکید بر اثرگذار بودن این اردوها در بسط و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: تلاش دشمنان محو این فرهنگ است اما آنها نمی دانند این فرهنگ با گوشت و پوست و خون ملت ایران آکنده شده است و نمی تواند این فرهنگ را از ملت ما بگیرند.

وی ادامه داد: البته نباید ما نیز غافل باشیم و همین اردوها و بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و روایتگری ها سبب می شود تا این فرهنگ انتقال پیدا کند و نسل جوان ما نیز با این فرهنگ عجین شوند و امروز رویش های این فرهنگ را در شهدای مدافع حرم همچون شهید حججی می توان دید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها