خبرهای داغ:
مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه ملایر خبر داد

برگزاری دوره آموزش مقدماتی سرگروه‌های محلات و اقشار در ملایر

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ملایر از برگزاری دوره آموزش مقدماتی سرگروه‌های برادران و خواهران محلات و اقشار در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۶۰۴۷
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱

برگزاری دوره آموزش مقدماتی سرگروه‌های محلات و اقشار در ملایرحجت الاسلام اسماعیل چراغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به برگزاری دوره آموزش مقدماتی سرگروه‌های برادران و خواهران محلات و اقشار در ملایر بیان داشت: این دوره‌های یک روزه برای آشنایی سرگروه‌ها با کلیات صالحین و نحوه حلقه‌داری برگزار می‌شود در این دوره سرگروه‌ها با موضوعات اصلی و بنیادی آشنا می‌شوند تا در حلقه‌ها بر اساس آموزش حلقه‌داری کنند .

وی با بیان اینکه در این دوره از اساتید توانمند برای تدریس استفاده شده است، گفت: در پایان دوره کارگاه، حلقه‌داری توسط سرگروه‌ها به همراه مربی صالحین را تمرین می‌کنند و مطالب گفته شده در کارگاه عملی انجام می‌شود .

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ملایر از برگزاری آموزش مقدماتی سرگروه‌های صالحین طی سال خبر داد و گفت: دوره سرگروه‌های صالحین جدید هرساله برگزار می‌شود تا سرگروه‌هایی که جدید با صالحین همکاری می‌کنند آموزش‌های لازم را ببینند و با توانایی وارد حلقه‌داری بشوند .

وی با اشاره به اینکه انتخاب سرگروه‌های صالحین بر اساس نیاز پایگاه‌ها و با تایید فرمانده پایگاه و مربی صالحین است، گفت: بعد از تایید حوزه‌های مقاومت مربوطه و ارزشیابی توسط ناحیه بعد از آموزش به کار گرفته می‌شود .

چراغی با بیان اینکه سرگروه‌ها به چندین روش تغذیه فکری می‌شوند، گفت: شرکت سرگروه‌ها در حلقه مربیان که هر ماه در پایگاه و حوزه برگزار می‌شود و چاپ و توزیع سررسید صالحین در بین سرگروه‌ها از طریق سازمان بسیج که دارای محتوای بسیار عالی برای استفاده است از جمله این روش‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ارتباط سرگروه‌ها با طلاب حوزه‌های علمیه برای برطرف کردن شبهات احتمالی که در اذهان است و همچنین تولید محتوای فصلی و استانی به صورت متمرکز که در اختیار سرگروه‌ها قرار می‌گیرد از دیگر روش‌های تغذیه فکری سرگروه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات