خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان شوش گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان شوش ۷۰ برنامه محوری و ۲۰۰ برنامه در پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۶۰۴۲
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸

سرهنگ کریم بابایی   به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 70 برنامه محوری و 200 برنامه در پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان شوش اجرا می‌شود‌. 

وی گفت: رژه‌ی نیروهای مسلح، همایش پیاده‌روی خانوادگی، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، همایش حلقه‌های صالحین‌، از مهمترین برنامه‌های این هفته در شهرستان شوش است.

فرمانده سپاه شهرستان شوش افزود: ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های فرزندان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس موجب دستاورد‌های بزرگی شده و این افتخارات را باید برای مردم و نسل جوان تبیین و بازگو شود چرا که این چنین کارها نیاز ضروری و معنوی جامعه است.

وی تصریح کرد: سیاست‌های که در غرب و دولت‌های اروپایی برنامه‌ریزی می‌شود، جمهوری اسلامی ایران یک نقطه‌ای است که بسیار دقیق آن را رصد کرده و می‌کنند و بیشتر سیاست‌های آنان بر مبنای کشورمان پیچیده می‌شود. باید خیلی مواظب باشیم این انقلابی که با زحمات و تلاش‌ فراوان صورت گرفته و خون‌های زیادی ریخته شده، تحت الشعاع قرار نگیرد.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش ادامه داد: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران، کشوری با ثبات و با امنیت است و در شرایط سخت امروز منطقه همچنان پیش رونده هستیم، به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس است.

بابایی با اشاره به همزمانی هفته‌ی دفاع مقدس و هفته‌ی امر به معروف و نهی از منکر یادآورشد: انتظار داریم همه دستگاه‌های مختلف، ادارات و شرکت‌های شهرستان شوش برای برگزاری برنامه‌های این ایام از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند و هرچه باشکوه‌تر نسبت به سال گذشته این برنامه‌ها برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها