حجت الاسلام حمزه حسين خاني مسئول تعليم و تربيت سپاه ناحيه نجف آباد در مصاحبه با خبرگزاري بسيج در نجف آباد گفت: سرگروه ها و مربيان حلقه هاي صالحين بايستي توانمند در مسائل بصيرتي، آگاه به مسائل روز، مسلط به مباني و اصول و داراي قدرت پاسخگويي به شبهات باشد.
کد خبر: ۸۹۰۶۰۳۳
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱

مسئول تعليم و تربيت سپاه ناحيه نجف آباد افزود: محتواي حلقه هاي صالحين؛ مسائل اخلاقي، اعتقادي، احكام، سيره نبوي و مسائل تربيتي است.

حجت الاسلام حسين خاني با بیان اینکه  مسائل تربيتي محور اصلي حلقه هاي صالحين است گفت:اين معاونت در راستاي تشويق بهترين و كيفي ترين حلقه هاي صالحين، 220نفر از حلقه هاي ويژه خواهر و برادر را به اردوي مشهد اعزام كرد.

وي گفت: حلقه هاي ويژه صالحين هر هفته 2جلسه تربيتي و 1جلسه فوق برنامه تربيتي معرفتي دارند.

مسئول تعليم و تربيت سپاه ناحيه نجف آباد بيان كرد: انتظار مي رود مسئولان كشور نسبت به اجراي منويات مقام معظم رهبري در حلقه هاي صالحين توجه جدي نمايند.

وي در ادامه اذان كرد: برنامه طرح جوانه هاي صالحين در حلقه هاي كودك و نوجوان در سطح پايگاه هاي منتخب ناحيه جهت آشنايي بسيجيان با معارف ديني و مسائل شرعي و مهارت هاي زندگي انجام مي شود.

حجت الاسلام حسين خاني در پايان با اشاره به اهميت بسيج و نقش آن در پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي گفت: بسيج درخت انسانيت است كه ميوه هاي آن بصيرت، اخلاص و آزادگي است.

ارسال نظرات