فرمانده سپاه اردستان مهمترین اهداف حضور بسیجیان در اردوهای جهادی را خودسازی، تعامل، کار جمعی، محرومیت ‌شناسی، آشنایی با مشکلات مردم و محرومان، ترویج فرهنگ خدمات ‌رسانی و کمک به مردم در بعد فرهنگی و عمرانی و همدوشی مردم محل در امور عقیدتی و مذهبی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۰۵۹۹۰
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان سرهنگ حسن فخرل در حاشیه بازدید فرماندار و مسئولان از اردوی جهادی در روستای هُمسار اظهار کرد: اردوهای جهادی به همت بسیجیان و قرارگاه بسیج سازندگی سپاه انجام می شود.

فرمانده سپاه اردستان گفت: به منظور تدابیر و فرمایشات مقام معظم رهبری و عنوان شعارسال با موضوع اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و ترویج روحیه و فرهنگ جهادی در بین جوانان و نوجوانان در این اردوها ۱۵۰ نفر در قالب هشت گروه جهادی به روستاهای شهرستان اعزام شده و در حال فعالیت هستند.

وی افزود: اردوها که در مردادماه آغاز شده در شهریور ماه هم ادامه دارد و شامل هشت گروه جهادی که شش گروه برادران و دو گروه خواهران بسیجی به ظرفیت ۱۵۰ نفر و با دو هزار و ۷۰۰ نفر روز کار در قالب اردوهای جهادی هفت روزه به ۱۶ روستای شهرستان اعزام شده اند.

سرهنگ فخرل همچنین تاکید کرد: گروه های جهادی در عرصه های عمرانی، گردشگری، فرهنگی، بهداشت و سلامت فعالیت می کنند  و امیدواریم با فعالیت این گروه ها بخشی از مشکلات روستاهای محروم مرتفع شود.

فرمانده سپاه اردستان همچنین تاکید کرد: اردوهای جهادی دانش آموزی اردستان به صورت یک و هفت روزه با شرکت ۹۰ نفر دانش آموز در روستاهای محروم و اردوهای جهادی هفت روزه ویژه مدارس شهر اردستان با شرکت ۶۰نفر دانش آموز دختر و پسر انجام شده است.

وی مهمترین اهداف حضور بسیجیان در اردوهای جهادی را خودسازی، تعامل، کار جمعی، محرومیت ‌شناسی، آشنایی با مشکلات مردم و محرومان، ترویج فرهنگ خدمات ‌رسانی و کمک به مردم در بعد فرهنگی و عمرانی و همدوشی مردم محل در امور عقیدتی و مذهبی عنوان کرد.

 
 
 
 
ارسال نظرات