مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

نخستین کار پیامبر با ورود به مدینه تاسیس مسجد بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با گرامیداشت روز جهانی مساجد در سپاه میانه گفت: در بیان اهمیت مساجد همین بس که نخستین کار پیامبر(ص) پس از استقرار در مدینه تاسیس مسجد بود.
کد خبر: ۸۹۰۵۹۵۴
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرانژاد با بیان اینکه حکومت اسلامی و پیاده سازی برنامه ها و احکام دینی و اسلامی پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) در مساجد انجام می شد، اظهار کرد: معصومین(ع) هیچگاه به پایه گذاری کاخ های حکومتی نیاندیشیدند بلکه پایگاه حکومتی آن ها، مساجد بود آن هم مساجدی ساده و بی آلایش و به دور از تجملات.

   وی ابراز داشت: اگر طرح ها و برنامه های فرهنگی و اجتماعی ما در مساجد انجام شود، بی شک به رونق امور اسلامی و رفع مشکلات مردم انجامیده و راه را برای نفوذ دشمن خواهد بست.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه مساجد را پایگاه هایی محکم و ایمن برای جوانان عنوان کرد و با یادآوری تلاش دشمن برای خالی سازی این سنگر اسلام، مسجد را مناسب ترین مکان برای انجام عبادت، خدمت و فعالیت های علمی، فرهنگی و اجتماعی دانست و افزود: آرامش روحی و روانی موجود در مسجد را در هیچ مکان دیگری نمی توان یافت.

   حجت الاسلام امیرنژاد با یادآوری اینکه حرکت بزرگ انقلابی امام راحل(ره) از مساجد آغاز شد و در زمان جنگ نیز پایگاه مناسبی برای اعزام رزمندگان بشمار می رفت، از ظهور حضرت ولیعصر(عج) از مسجد و تشکیل حکومتی جهانی در مسجد، خبر داد و افزود: آبادانی مساجد به معنای داشتن ظاهری زیبا و دلفریب نیست بلکه حضور جوانان و رونق فعالیت های فرهنگی آنان است که مساجد را آباد می کند.

   آیین گرامیداشت روز جهانی مسجد با حضور کارکنان رسمی و وظیفه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار