خبرگزاری بسیج: 2 تن از ورزشکاران معلول و توانمند ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک با پشت سر گذاشتن مسابقات انتخابی، به اردوی قهرمانی کشور دعوت شدند.
کد خبر: ۸۹۰۵۹۴۴
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۷

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ با پایان رکوردگیری از ورزشکاران معلول در رشته دوومیدانی ، آقایان عیسی شکری در کلاس f55 و حسین خرسند در کلاس f52 به اردوی قهرمانی کشور در مشهد مقدس دعوت شدند.

در مسابقات انتخابی استان تهران که به میزبانی مجموعه ورزشی غیانوری برگزار گردید ، 80 ورزشکار منتخب در رشته های مختلف حضور داشتند تا در جدالی نزدیک ، سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی کشور را بدست آورند.

تیم آسایشگاه خیریه کهریزک نیز متشکل از عیسی شکری ، انور حسینی ، قارداش محمدی ، حمید غلامی و حسین خرسند رقابتی تنگاتنگ را با حریفان پشت سر گذاشتند که در نهایت عیسی شکری در پرتاب نیزه و حسین خرسند پرتاب گر دیسک کهریزک به مربیگری مجتبی حسین پور ، راهی مسابقات قهرمانی کشور شدند.

گفتنی است مسابقات قهرمانی کشور که در مشهد مقدس از اول شهریور ماه سال جاری برگزار می شود، حکم انتخابی تیم ملی دو ومیدانی معلولین برای شرکت در بازیهای آسیایی را خواهد داشت . این المپیاد ورزشی سال آینده به میزبانی جاکارتا مرکز اندونزی ، شاهد حضور ورزشکاران معلول در رشته های مختلف ورزشی خواهد بود.

  

ارسال نظرات