خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آیین بزرگداشت روز جهانی مسجد در حسینیه سپاه استان، از مسجد به عنوان پایگاه ارتباط با خدا، خلق خدا و رسیدگی به امور دنیوی و اخروی مردم یاد کرد.
کد خبر: ۸۹۰۵۹۳۰
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام آل هاشم افزود: بر اساس همین کارکرد مهم مسجد است که پیامبر گرامی اسلام پس از ورود به مدینه نخستين کارش ساخت نخستین مسجد اسلام به نام قبا بود.

وی با اشاره به اینکه تاسیس و ساخت مسجد پاداش زیادی دارد و از باقيات و صالحات است، ادامه داد: اگر کسی در مسجد حتی فقط چراغی روشن کند برای رونق مسجد تا خاموش شدن آن، ملائکه بر او سلام و درود می فرستند.

حجت الاسلام آل هاشم در بخش ديگر سخنان خود با اشاره به کارکرد های متفاوت مسجد، مساجد را پایگاه مبارزه با هجمه فرهنگی دشمنان عنوان و بیان کرد: دشمن تلاش دارد با هجمه های گسترده خود جوانان را به اعتقادات و ارزش ها بی تفاوت کند که برای ناکامی دشمنان باید جوانان را جذب مساجد و آن ها را براساس فرهنگ خودمان تربیت و اعتقادات آن ها را تقویت کرد.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: امروز هیات امنا، انجمن ها و فرماندهان باید در مساجد مأمنی برای جوانان ایجاد کنند و مبادا با برخی رفتارها آن ها را از مساجد دور سازند که  دشمن مترصد چنین فرصتی برای رسیدن به اهدافش است.

آیین گرامیداشت روز جهانی مساجد در حسینیه سپاه عاشورا با تجلیل از برترین های مساجد و فرماندهان پایگاه های آذربایجان شرقی برگزار شد.

ارسال نظرات