خبرگزاری بسیج: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 با اشاره به طرح ویژه نگهداشت شهر از ایمن سازی و رفع خطر 4 موقعیت مهم و حادثه خیز در بزرگراه امام علی(ع) و جاده ورامین خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۵۹۲۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ ابوذر ریاضی با بیان این مطلب گفت: در طرح ویژه نگهداشت شهر که از 15 مرداد آغاز شده و تا 5 شهریور ادامه دارد، 293 فعالیت ترافیکی پیش بینی شده که در موقعیت های شناسایی شده در حال اجراست.

ریاضی با اشاره به اینکه ایمن سازی معابر و رفع خطر از نقاط حادثه خیز محورهای مهم از جمله مهمترین فعالیت های ترافیکی طرح نگهداشت است، افزود: مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع) نرسیده به بلوار بسیج، خروجی جاده معدن در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) و ضلع شمال میدان معلم و ابتدای خیابان میرعابدینی در جاده ورامین از موقعیت های شناسایی شده حادثه خیز منطقه 20 بوده است که با اجرای طرح های مناسب ترافیکی رفع خطر شده اند.

معاون شهردار منطقه 20 ادامه داد: رفع 37 مورد موانع فیزیکی در پیاده روها برای تسهیل تردد توان یابان و سالمندان، اجرای 202 مورد فعالیت در 92 ایستگاه به منظور ساماندهی و بهسازی ایستگاه های حمل و نقل عمومی و اجرای 50 فعالیت ترافیکی برای ساماندهی پایانه های زکریای رازی، متروشهرری، جوانمردقصاب و دولت آباد از دیگر اقدامات ترافیکی در طرح ویژه نگهداشت شهر است.

ارسال نظرات