مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با تأکید بر اینکه امروز بايد بيدار و هوشيار باشيم، گفت: تمام قدرت ما فرهنگ ديني و معنويت است و منبع معنويت ما نیز قرآن است.
کد خبر: ۸۹۰۵۹۱۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در مراسم برگزاری سی و ششمین مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم ویژه کارکنان برادر سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: خدمت در عرصه قرآن افتخار بزرگی است که نصیب پاسداران انقلاب اسلامی شده است.

وی در این مراسم با ابراز امیدواری از اینکه همت تمام فعالان قرآنی بر این باشد که تنها به شرکت در برنامه‌های نمادین مسابقات قرآن اکتفا نکنند، گفت: شرکت در این مسابقات خوب و قابل تقدير است اما بايد بيش از اين تحت تأثير كلام قرآن قرار گيريم و مجموعه را تحت تأثير قرار دهيم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان خواستار توجه به مسئله استکبارستیزی در دوره کنونی شد و عنوان کرد: در عصر کنونی ما آمریکا نماد استکبار است لذا همان‌طور که قرآن کریم ما را به تبری جستن از استکبار دعوت می‌کند امروز نیز باید از آمریکا و وابستگان او تبری جوییم.

حجت الاسلام رعایتی با تصریح اینکه باید مراقب باشیم که دشمن درصدد نفوذ در جامعه اسلامی ماست،‌ یکی از درس‌های قرآن را در این زمینه یادآور شد و گفت: قرآن یکی از راه‌های نفوذ در جامعه اسلامی را سرگرمی‌های غلط می‌داند که دشمنان با ايجاد سرگرمي غلط مي‌خواهند زمينه‌ساز حضور در جامعه اسلامي شوند و بعد به اهداف شوم و پليد خود دست پيدا كنند.

وی با بیان اینکه تمام موفقيت‌هاي سازمان سپاه مرهون معنويت است و اين معنويت از دل قرآن بيرون مي‌آيد و منبع الهام‌بخش معنوي ما قرآن است، به فرمايشات مقام معظم رهبري درباره معنوی جستی زد و گفت: معظم‌له معنويت را جزو بافت اصلي انقلاب  و جمهوري اسلامي می‌دانند و تأكيد مي‌كنند كه هدف ما از جمهوري اسلامی يك هدف معنوي است و همچنين مي‌گويند علت اينكه با جهان ديگر مشكل داريم اين است كه ما دنبال معنويت هستيم و آن‌ها معنويت‌زدا هستند و ما اگر بخواهيم عدالت را در كشور اجرا كنيم بدون معنويت امكان ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در ادامه سخنان خود به تبیین وظایف فعالان قرآنی در این زمینه پرداخت و افزود: يكي از وظايف فعالان قرآنی سپاه هم به عنوان نيروهاي متدين انقلاب و هم پاسدار و يا حداقل به عنوان یک فرد قرآني كه دنبال توسعه فرهنگ قرآني هستند، ژرف‌انديشي در آيات قرآن و بهره‌گيري از معارف عميق قرآن است تا نفس و روح خود را به فضايل معنوي و قرآني آراسته كرده و در رفتار خودشان تجلی دهند

حجت الاسلام رعایتی در پایان با تأکید بر اینکه امروز بايد بيدار و هوشيار باشيم، گفت: تمام قدرت ما فرهنگ ديني و معنويت است و منبع معنويت ما نیز قرآن است.

انتهای پیام/

 
 
ارسال نظرات