شهر دلوار میزبان شهید گمنام دفاع مقدس:
بوشهر- عزاداران دلواری پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس را مصادف با روز جهانی مسجد از گلزار شهدا گمنام تا مصلی نماز جمعه شهر دلوار تشییع کردند.
کد خبر: ۸۹۰۵۸۸۸
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهر دلوار استان بوشهر، در این آئین حجت الاسلام زاهد دوست امام جمعه شهر دلوار با ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام اظهار کرد: شهدا مظهر قدرت ایران هستند، باید روزانه شکرگزار این اقتدار و این نعمت بسیار بزرگی باشیم.

امام جمعه شهر دلوار قوی ترین راه برای تقرب جستن به خداوند را مسیر شهادت دانست و افزود: بر اساس وعده خداوند شهدا زنده اند و نزد پروردگار روزی می خورند و شهدای گمنام خوشنام ترین و پرآوازه ترین بندگان در آسمانها هستند.

وی جبهه امروز را دو راهی معبر و میدان مین توصیف کرد و گفت: در این میدان باید نقشه راه داشته باشیم، نقشه راه ما همین شهدا هستند زیرا امروز هم، این میدان، میدان جنگ حق و باطل است و همان میدانی که امام حسین(ع) در آن به کربلا رفت. نمی توانیم بگوییم نه یزیدی هستیم و نه حسینی، راه سومی وجود ندارد، امروز در میدان حق و باطل یا باید در معبر حرکت کنیم و یا در میدان مین کشته شویم.

زاهد دوست با بیان اینکه مردم این خطه شیفتگی خود نسبت به شهدا را بارها ثابت نموده اند، در ادامه عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) همواره ناجی کشور از طوفان های سهمگین داخلی و خارجی بوده اند و به فضل الهی حضور شهدا در این برهه سخت از زمان، در کشور وحدت آفرین و حلال مشکلات خواهد بود.

در این مراسم پس از ایراد سخنانی  توسط حجت الاسلام زاهد دوست امام جمعه شهر دلوار و نوحه خوانی و سینه زنی توسط هیات های مذهبی پیکر پاک این شهید گمنام  جهت تدفین و خاک سپاری در ناوتیپ تکاوران امیرالمومنین روستای بنه گز توسط مردم بدرقه شد.

پایان خبر/

 

ارسال نظرات