خبرهای داغ:
معاون فرماندار هندیجان از تسهیلات بانکی با کارمزد ۴درصد خبرداد وگفت:برای توسعه وسهولت درخرید تجهیزات وبازسازی شناورهای دریایی به افراد متقاضی تا سقف مبلغ ۲میلیارد ریال با کارمزد ۴درصدبا مراجعه اولیه به اداره صنعت ،معدن وتجارت جهت تکمیل فرم های درخواستی باتفاهم نامه همکاری بین صندوق توسعه دریایی وصندوق کارآفرینی امیداین تسهیلات پرداخت می شودوهندیجان در حوزه صنعت دریایی این ظرفیت را دارد که بیشترین سهمیه را نسبت به خود اختصاص بدهد.
کد خبر: ۸۹۰۵۸۱۶
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰

بهنام خضعلی شب یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:مدیران تعاونی های صیادی وتجاری وادارات شیلات وصنعت ،معدن وتجارت می بایست در جهت آگاه سازی مردم در استفاده از تسهیلات صنایع دریایی به موقع در سطح شهرستان هندیجان اطلاع رسانی نمایند.


وی افزود: خرید تجهیزات ،تعمیر وبازسازی شناورهای دریایی شامل لنج ،قایق وکشتی از جمله طرح هایی هستند که متقاضیان می توانند از فرصت تسهیلات بانکی با کارمزد ۴درصد استفاده نمایند.


وی بابیان شناورهای تجاری ودریایی در هندیجان گفت:اکثر مردم هندیجان در کار تجارت دریایی ویا صیادی هستند که می توانند از طریق این تسهیلات در بهبود وضعیت بازسازی شناورهای خود استفاده تأثیر گذاری در معیشت زندگی خود داشته باشند.


خضعلی معاون فرماندار هندیجان عنوان کرد:صیادان از قشر زحمت کشی هستند که برای امران معاش خانواده خود به دل دریا می زنند واکثر توانایی مالی خوبی ندارند ولی با این تسهیلات بانکی صنعت دریایی می توانند وسایل مورد نیاز صیادی خود را فراهم نمایند وبرای گرفتن این مبلغ ۲میلیارد ریالی به صندوق کار آفرینی امید در هندیجان مراجعه نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها