مسئول سازمان بسیج جامعه زنان گفت: سازمان بسیج جامعه زنان این آمادگی را دارد که هم افزایی با بهزیستی برای مقابله با این پدیده صورت بگیرد.
کد خبر: ۸۹۰۵۸۰۴
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تعامل سازمان بسیج جامعه زنان با سازمان بهزیستی اظهار داشت: سازمان بسیج جامعه زنان یک تفاهم نامه ای با سازمان بهزیستی درخصوص راه اندازی و تقویت مهدهای قرآنی سراسر کشور دارد.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در ادامه این مطلب افزود: البته این تفاهم نامه در رابطه با پدیده و معضل کودک آزاری نیست اما سازمان بسیج جامعه زنان زمینه آمادگی برای آموزش به خانواده ها و آگاه سازی مادران برای کاهش این معضل زشت را دارد.

اصلانی متذکر شد: دستگاه های ذیربط، مطبوعات و رسانه ها باید به نحوه حمایت و توجه به کودکان در محیط هایی که برای آنها خطر ایجاد می کند بپردازند و راه را بر سودجویانی که مترصد آزار کودکان هستند ببندیم و ان شالله که هیچ وقت شاهد این صحنه های زشت نباشیم.

وی در پایان متذکر شد: سازمان بسیج جامعه زنان این آمادگی را دارد که هم افزایی با بهزیستی برای مقابله با این پدیده صورت بگیرد.

ارسال نظرات