محمدرضا نیکنام گفت: چوفا یکی از واحدهای صنعت چوب در اردکان یزد که از سابقه فعالیت خوبی برخوردار است به دلیل رکود اقتصادی دچار مشکلات فراوانی شده است و تهدیدات زیادی برای این واحد اقتصادی وجود دارد.
کد خبر: ۸۹۰۵۷۶۵
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۴
رکود اقتصادی ، چوفا را با تهدیدات فراوان روبرو کرده است
محمدرضا نیکنام مسوول بسیج کارگری استان یزد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: بهره مندی از تولید باید بسط و گسترش بیشتری داشته باشد.رونق تولید نیاز به تشویق تولید و صادرات کالاها و خدمات دارد که با توجه به منابع موجود در کشور با هزینه کمتری تولید شود.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان باید تحت فشار رقابت کارایی بهتری داشته باشند افزود: رقابت ناسالم موجب از دست دادن کارایی تولید داخلی می‌شود؛ باید جهت گیری تولید و ساختار تولیدات در جهتی قرار بگیرد که بتواند استقلال اقتصادی را برای کشورمان در برداشته باشد.

نیکنام خاطرنشان کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی تعطیل شده و مابقی واحدهای تولیدی با مشکلات فراوانی در 4 سال اخیر روبرو هستند با توجه به رکود اقتصادی که در کشورمان وجود دارد  بازار یابی و بازارسانی واحدهای اقتصادی با مشکل مواجه شده است .

به گفته نیکنام، کاهش کیفیت محصولات داخلی و عدم رسیدگی  به کارگران  واحدهای تولیدی نشان دهنده این است که واحدهای تولیدی از بازار مصرف خوبی برخوردار نیستند؛ بحران اقتصادی در کشورمان وجود دارد و از اینرو بسیاری از واحدهای تولیدی را در معرض ورشکستگی و تعطیلی قرار داده است.

نیکنام گفت:  چوفا یکی از واحدهای صنعت چوب در اردکان یزد که از سابقه فعالیت خوبی برخوردار بوده است به دلیل رکود اقتصادی دچار مشکلات فراوانی شده است و تهدیدات زیادی برای این واحد اقتصادی وجود دارد.

مسوول بسیج کارگری یزد افزود: بازاریابی مناسب نشانگر ایجاد رویکرد اساسی در اقتصاد کشورمان و برای بنگاه های اقتصادی است. این در حالی است که بازاریابی مناسب  برای کالاهای داخلی وجود ندارد از اینرو تولیدات داخلی نمی‌تواند فرصت ها و قابلیت‌هایی که در بازار وجود دارد ر ابرای کالاهی داخلی فراهم کند.

مسوول بسیج کارگری یزد در خاتمه افزود: یکی از راهکارهای مناسب تولید، بازار یابی است تا از این طریق بتواند امکانات و تسهیلات لازم را برای تامین مالی واحدهای تولیدی فراهم کند. بازار یابی مناسب می‌تواند به بهبود و رونق شاخص‌های تولید داخلی منجر شود.

ارسال نظرات