خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین گفت: شهادت از مسیر عشق به ولایت میّسر می‌شود و شهید به اوج کمال و به درگاه خداوند متعال می رسد و این زمان است که بر اعمال سایر بندگان ناظر و بینا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۵۷۵۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

شهادت از مسیر عشق به ولایت میّسر می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، حجت الاسلام علیرضا گودرز تله‌جردی امروز در جمع بسیجیان گردان نمونه شهدای گمنام فامنین بیان داشت: برای رسیدن به جایگاه شهادت باید چندین مولفه درکنار یکدیگرباشند و این مولفه‌ها همچون نردبانی است که یکی از اساسی ترین پله‌های آن عاشق ولایت بودن است.

وی عنوان کرد: کسانی که وارد بسیج و در عرصه‌های مختلف همچون فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادمقاومتی و محرومیت‌زدایی و نظامی فعالیت می‌کند، نظیر کسانی هستند که برای رسیدن به هدف خود راه‌های مختلفی را تجربه می‌کنند و در نهایت با این پشتکار و تقوا است که به مقام شامخ شهادت می‌رسند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین با اشاره به برگزاری فراخوان‌ها ادامه داد: برای تصور اینکه در زمان جنگ، برای آماده‌سازی نیروها و اعزام آنها به مناطق جنگی چه تلاش و کوششی انجام گرفته است و چه ارگان‌ها و نهادهایی پای کار بوده‌اند، باید این فراخوان‌ها و آماده‌سازی‌ها انجام گیرد تا ذره‌ای از تلاش‌های مخلصانه رزمندگان و مسئولان جنگ آشکار شود.

وی افزود: وقتی ولایت‌مداری و ولایت‌محوری همزمان در یک شخص جمع شود و عشق نسبت به ولایت فقیه را به دنبال بیاورد آن زمان، زمان بروز عملی و فعلی عشق است که رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم آل الله به مقام شهادت می‌رسند.

تله جردی ابراز داشت: شهادت از مسیر عشق به ولایت میّسر می‌شود و شهید به اوج کمال و به درگاه خداوند متعال می رسد و این زمان است که بر اعمال سایر بندگان ناظر و بینا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همه بسیجیانی که عنوان بسیجی را برای خود برگزیده‌اند باید یک شهید را به عنوان الگو و نمونه موفق در کسب رضایت خداوند متعال انتخاب کنند و با خواندن وصیت‌نامه‌های شهدا و زندگی‌نامه‌های آن بزرگواران، خود را به آنها نزدیک کنند تا نسل جوان ما عاقبت بخیر شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات